فاطمه عزیزی‌هرمز گفت: این مسابقه با همکاری خانه مطبوعات استان همدان و از کتاب «خطبه غدیر» که به سفارش معاونت تبلیغاتی آستان قدس رضوی و توسط نشر روزنه به چاپ رسیده، اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 01 August 2020
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: به میمنت تقارن روز خبرنگار و عید غدیرخم مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» برای اهالی رسانه استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، عزیزی‌هرمز اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر فعالان حوزه مطبوعات استان همدان با عظمت غدیر و اهمیت این عید بزرگ مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقه با همکاری خانه مطبوعات استان همدان و از کتاب «خطبه غدیر» که به سفارش معاونت تبلیغاتی آستان قدس رضوی و توسط نشر روزنه به چاپ رسیده، اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی همدان تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ مرداد از طریق شماره ۳۸۳۸۰۵۷۱ و یا آیدی تلگرامی @Hmd_jahad ثبت نام کنند و فایل Pdf خطبه از کانال رسمی خانه مطبوعات استان همدان به آدرس @khanematboathamedan قابل دریافت است.

عزیزی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم امکان برگزاری مسابقه به صورت حضوری، آزمون به صورت آنلاین در روز ۱۵ مرداد برگزار و در پایان به پنج نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش ایسنا، سال گذشته نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب «پوشش خبری» به قلم محمد سلطانی‌فر و شهناز هاشمی در هفته خبرنگار برگزار و با استقبال خوب فعالان رسانه‌ای استان مواجه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار