محسن جهانشیر بیان کرد: برای تکمیل فاز نخست این ورزشگاه ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و شامل چمن مصنوعی، سکو‌های تماشاگران، پیست، اسکوبورد، دکل‌های روشنایی، رختکن‌ها به همراه سرویس‌های بهداشتی و بخش اداری است.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 01 August 2020
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان ملایر شنبه هفته آتی با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، جهانشیر اظهار داشت: عملیات ساخت این ورزشگاه از سال ۸۹ آغاز شده بود و هم اکنون فاز نخست آن آماده بهره برداری است.

وی بیان کرد: برای تکمیل فاز نخست این ورزشگاه ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و شامل چمن مصنوعی، سکو‌های تماشاگران، پیست، اسکوبورد، دکل‌های روشنایی، رختکن‌ها به همراه سرویس‌های بهداشتی و بخش اداری است.

جهانشیر با بیان اینکه وسعت این ورزشگاه ۱۶ هزار متر مربع است، گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان همدان قرار است از روند ساخت استخر سرپوشیده سامن و استخر سرپوشیده شهر ملایر نیز بازدید شود.

جهانشیر یادآور شد: استخر سرپوشیده ملایر به مساحت یک هزار و ۴۲۰ مترمربع با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون اعتبار، دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی افزود: همچنین استخر سرپوشیده شهر سامن ملایر به وسعت ۲ هزار متر مربع با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

شهرستان ملایر در ۷۰ کیلومتری شرق همدان دارای بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار