دکتر علیرضا مدرکیان بیان کرد: مردم نیز باید برای رفع مشکل آلودگی مطب‌ها همکاری کنند و باید سرساعتی که منشی به آن‌ها اعلام کرده در مطب حاضر باشند تا از ایجاد ازدحام و شلوغی جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 28 July 2020
رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: خوشبختانه مورد فوتی در پزشکان همدانی بر اثر ابتلا به کرونا گزارش نشده و اخبار منتشر شده در زمینه فوت پزشکان همدانی کذب است.

به گزارش ایسنا، مدرکیان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تنها مرجع اعلام آمار مبتلایان به کرونا است، اظهار کرد: پزشکان مبتلا به بیماری کرونا یا بهبودیافته یا در دوره نقاهت هستند و خوشبختانه مورد فوتی در پزشکان همدانی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پزشکان نیز بیماری را پشت سر گذاشته و اکنون در حال خدمت رسانی هستند، افزود: در چند روز گذشته بازدید و بازرسی از مطب‌ها انجام شد و شرایط مطب‌ها خوب بوده و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

مدرکیان بیان کرد: مردم نیز باید برای رفع مشکل آلودگی مطب‌ها همکاری کنند و باید سرساعتی که منشی به آن‌ها اعلام کرده در مطب حاضر باشند تا از ایجاد ازدحام و شلوغی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه طی بازرسی انجام شده از مطب‌ها مشکل عمده‌ای مشاهده نشده است، اضافه کرد: محیط مطب نیز مانند تمام مکان‌ها با افزایش رفت وآمد آلوده می‌شود بنابراین هرچه رفت و آمد کمتر باشد بهتر است و باید مطب‌ها نوبت دهی را به صورت تلفنی و اینترنتی انجام دهند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان با بیان اینکه مطب‌ها باید سامانه تلفنی و اینترنتی نوبت دهی خود را به سازمان نظام پزشکی برای اطلاع رسانی بهتر اعلام کنند، تأکید کرد: مردم برای نوبت گیری به مطب‌ها مراجعه نکنند و این کار را به صورت تلفنی و اینترنتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از پزشکان برای انجام ویزیت و مشاوره مجازی دواطلب شدند، گفت: ایجاد امکان ویزیت و مشاوره مجازی در حال طی کردن مراحل اداری و انجام هماهنگی‌های لازم است.

مدرکیان در پایان بیان کرد: پزشک برای انجام معاینه و تشخیص بیماری اقدامات لازم را انجام می‌دهد چراکه بدون تشخیص مناسب درمان بیماری ممکن نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار