رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز گفت: با توجه به اینکه خاستگاه اصلی نماینده همدانی مجلس، آموزش‌وپرورش است، انتظار می‌رود رسیدگی به امور آموزش‌وپرورش را اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 26 July 2020
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان گفت: اجرای طرح گردشگری اراضی ۲۴۳ هکتاری سداکباتان و بوستان ۱۰۲ هکتاری ولایت به‌عنوان طرح‌های فرامحله‌ای و فراملی نیازمند عزم جدی و ملی است.

به گزارش مهر، حسین قراباغی در صحن شورای شهر همدان که با حضور حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس برگزار شد با تأکید بر تمرکز مجلس یازدهم به حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری، گفت: توجه ویژه به تأسیسات گردشگری و اهداف مورد نظر حوزه گردشگری از ضرورت‌های رسیدن شهر همدان به عنوان پایلوت گردشگری است.

حسین قراباغی اظهار کرد: ساماندهی راه‌های مواصلاتی به روستا‌های گردشگرپذیر مذهبی و طبیعی از جمله امامزاده محسن، چشین و سیمین‌ابرو باید با تزریق بودجه ملی دیده شود تا به نتیجه برسد که بودجه ملی دیده شده، اما باید مشکلات و موانع آن برطرف شود.

وی با تأکید بر تکمیل کنارگذر‌های شهر همدان، عنوان کرد: در این زمینه منابع مردم شهر همدان که باید برای توسعه زیرساخت‌های شهر هزینه شود، در گلوی پل‌ها ریخته می‌شود.

قراباغی با بیان اینکه مدیریت‌شهری، اقدامات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری انجام داده است؛ افزود: اعضای شورای شهر همدان نگاه ویژه‌ای در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران دارند.

وی با تأکید بر تعیین‌تکلیف پروژه سرمایه‌گذاری میدان میوه‌وتره‌بار جدید همدان، گفت: با توجه به اینکه نباید در مدیریت سرمایه‌گذار این حوزه، کوتاهی کنیم، زیرا نگاه سرمایه‌گذاران به این طرح بزرگ شهری معطوف شده است.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: اجرای طرح گردشگری اراضی ۲۴۳ هکتاری واقع در سد اکباتان و بوستان ۱۰۲ هکتاری ولایت به‌عنوان طرح‌های فرامحله‌ای و فراملی در راستای افزایش فضای سبز نیازمند عزم جدی و ملی است.

قراباغی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه شاهد ناعدالتی در توزیع منابع مالی کشور هستیم، ابراز امیدواری کرد: اعتماد از دست رفته مردم با نظارت صحیح بر امور کشور، بازگردانده شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز گفت: با توجه به اینکه خاستگاه اصلی نماینده همدانی مجلس، آموزش‌وپرورش است، انتظار می‌رود رسیدگی به امور آموزش‌وپرورش را اولویت قرار گیرد.

اکبر کاوسی‌امید با بیان اینکه سند تحول بنیادین که مورد تأیید مقام معظم رهبری بود، اجرایی نشده است؛ افزود: حوزه آموزش‌وپرورش نباید درگیر مباحث اقتصادی روزمره باشد از این‌رو انتظار می‌رود ضمن ریل‌گذاری صحیح در کمیسیون بودجه، آموزش‌وپرورش به رسالت اصلی خود یعنی تعلیم و تربیت بپردازد تا بحث پیاده‌سازی سند تحول بنیادین را به منصه ظهور برسد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه شهرداری همدان زمینی ۱۰ هکتاری در شهرک فرهنگیان را برای احداث مدرسه حیات طیبه در نظر گرفته انتظار می‌رود نمونه سوم این مدارس در شهر همدان احداث شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار