آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با تاکید بر لزوم اتکا مسئولان به توان داخلی، گفت: مسئولان در داخل نباید منتظر بمانند که چه زمانی تحریم‌ها برداشته می‌شود و یا چه کسی رییس جمهور آمریکا خواهد شد، بلکه باید با برنامه ریزی و اتکا به داخل، به سوی توانمند شدن کشور، حرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 26 July 2020
نماینده، ولی فقیه در همدان گفت: مسئولان در داخل نباید منتظر بمانند که چه زمانی تحریم‌ها برداشته می‌شود و یا چه کسی رئیس جمهور آمریکا خواهد شد، بلکه باید با اتکا به داخل، به سوی توانمند شدن کشور حرکت کنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله شعبانی در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر لزوم میدان دادن به جوانان اظهار کرد: در شروع با مشکل کمبود اقلام و وسایل بهداشتی به صورت جدی روبرو بودیم، اما پس از گذشت یک ماه به مرحله‌ای در استان رسیدیم که تولیدات خود را صادر می‌کردیم.

وی افزود: یکی از علل این موفقیت اعتماد به جوانان و باز بودن عرصه برای ورود آن‌ها بود که نتیجه‌اش عملکرد خوب مجموعه‌های مختلف در مبارزه با شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با فراهم کردن شرایط توسط دولت و رفع موانع و مشکلات بانکی، جهش در عرصه تولید رقم خورد بیان کرد: اگر این نوع نگاه و عمل را در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان هم داشته باشیم، دستیابی به موفقیت دور از ذهن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در فضای تحریمی بسیاری از وسایل توسط جوانان این مرز و بوم تولید شده، گفت: البته گله‌مندی‌هایی در عرصه بازاریابی و نوع فروش محصولات وجود دارد که آن هم تسهیل‌گری دولت را طلب می‌کند.

شعبانی خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: امیدوار هستیم همیشه مجموعه شما فعال و مشغول باشد، چرا که مشغول بودن شما به معنای پیشرفت کشور است و در فضای امروز پیشرفت علمی برای هر کشور زمینه‌ساز ایجاد قدرت است.

وی با تاکید بر لزوم اتکا مسئولان به توان داخلی، گفت: مسئولان در داخل نباید منتظر بمانند که چه زمانی تحریم‌ها برداشته می‌شود و یا چه کسی رییس جمهور آمریکا خواهد شد، بلکه باید با برنامه ریزی و اتکا به داخل، به سوی توانمند شدن کشور، حرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار