روح‌الله زاهدی گفت: با توجه به گستردگی ابرناکی‌ها در آسمان استان، امروز می‌توانیم شاهد بارش‌هایی هر چند به صورت پراکنده و خفیف در قسمت‌هایی از شمال غرب و شمال شرق استان باشیم که این بارش‌ها در اواخر این هفته و اوایل هفته آینده هم رخ خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 26 July 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اعلام اینکه از اواسط هفته هوا گرم‌تر می‌شود، گفت: امروز می‌توانیم شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف در استان باشیم.

به گزارش ایسنا، زاهدی بیان کرد: این هفته هوای گرمی را در استان خواهیم داشت و از اواسط هفته به بعد ممکن است بین ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد افزایش دما هم داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به گستردگی ابرناکی‌ها در آسمان استان، امروز می‌توانیم شاهد بارش‌هایی هر چند به صورت پراکنده و خفیف در قسمت‌هایی از شمال غرب و شمال شرق استان باشیم که این بارش‌ها در اواخر این هفته و اوایل هفته آینده هم رخ خواهند داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: هر چند این بارش‌ها خیلی خفیف و پراکنده هستند، اما می‌تواند برای کشاورزان حائز اهمیت باشد.

زاهدی با اعلام اینکه وزش باد در این هفته با سرعت معمولی است، توضیح داد: طی هفته پیش رو، وزش باد شدید همراه با گردوغبار را در استان شاهد نخواهیم بود و سرعت وزش باد خیلی معمولی است.

وی در رابطه با تغییرات دمایی طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: تغییرات دما در استان از ۱۷ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بوده است و شهرستان همدان با ۱۷ درجه خنک‌ترین و اسدآباد با ۳۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان طی روز گذشته بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار