آیت‌الله حبیب الله شعبانی با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولان به برطرف کردن مشکلات افزود: تا زمانی که برخی متولیان امر امید واهی به غرب دارند گره‌های اقتصادی باز نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 25 July 2020
امام جمعه همدان درباره اقدام اخیر جنگنده‌های آمریکایی و تهدید هواپیمای مسافری بری ایران گفت: تهاجم به هواپیمای مسافربری توسط آمریکا نشان داد سردمداران آن ذاتا تروریست هستند.

به گزارش تسنیم ٬ آیت‌الله شعبانی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد برپایی نخستین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: نماز جمعه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که صیانت و حفظ منزلت آن بر همه ما لازم است.

وی با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولان به برطرف کردن مشکلات افزود: تا زمانی که برخی متولیان امر امید واهی به غرب دارند گره‌های اقتصادی باز نخواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان همچنین درباره همکاری ایران و چین با بیان اینک این همکاری مبتنی بر منافع مشترک و حفظ منافع ملی شکل خواهد گرفت٬ عنوان کرد: کسانی که بدترین خیانت‌ها را به وطن کرده‌اند چگونه نگران این سند همکاری شده‌اند؟

وی درباره اقدام اخیر جنگنده‌های آمریکایی و تهدید هواپیمای مسافربری ایران اظهار داشت: عامل اصلی بازدارنده در برابر دشمن متجاوز مستکبر ضربه متقابل است.

شعبانی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمن متجاوز و برخورد با او حقیقتی است که هم عقل و هم تجربه تاریخی آن را تایید می‌کند مطرح کرد: تهاجم به هواپیمای مسافربری توسط آمریکا نشان داد سردمداران آن ذاتاتروریست هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار