شهردار همدان تاثیرگذاری و حجم پروژه‌های عمرانی منطقه سه را ارزشمند توصیف و تاکید کرد که نقش پروژه‌ها در بهبود وضعیت مناطق کم‌برخوردار و آینده توسعه این منطقه، حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 18 July 2020
شهردار همدان تاثیرگذاری و حجم پروژه‌های عمرانی منطقه سه را ارزشمند توصیف و تاکید کرد که نقش پروژه‌ها در بهبود وضعیت مناطق کم‌برخوردار و آینده توسعه این منطقه، حائز اهمیت است.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، مهندس عباس صوفی از مراحل تکمیلی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه سه بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

او در حاشیه این بازدید، شهرداری منطقه سه را از مناطق پیشتاز و تاثیرگذار در برنامه‌های مسیرگشایی شهرداری همدان خواند و گفت: در سال‌های اخیر، به رغم تنگنا‌ها و مشکلات مالی، این منطقه به خوبی توانسته با طراحی و اجرای چندین رشته مسیرگشایی و بهبود شرایط زندگی، به ویژه شهروندان ساکن در این منطقه گام بردارد.

شهردار همدان تصریح کرد: بازگشایی معبر از بلوار امام (ره) به کوی نبوت از جمله این پروژه‌ها است که با طول یک کیلومتر عملیاتی شده و نقش راهگشا در تسهیل ترافیک و تحکیم بافت شهری این منطقه خواهد داشت.

عباس صوفی افزایش سرانه فضای سبز و توسعه پارک‌ها را از نتایج مهم طرح‌های فضای سبزمنطقه خواند و گفت:احداث پارک ۶۰ هزار متری گلستان، نوار سبز بلوار دانشگاه از آخرین طرح‌های فضای سبز در منطقه است که پس از عملیات تملک، درحال احداث و در آینده‌ای نزدیک تقدیم شهروندان عزیز می‌شود.

او موقعیت حوزه منطقه سه به دلیل عبور چند رودخانه را یکی از معضل‌های خدماتی کلان‌شهر همدان خواند و اظهار کرد: عملیات دیوار کشی وپوشش رودخانه و کانال‌هایی که از این منطقه عبور می‌کند تا حدود زیادی معضل آبگرفتگی و سیلاب را مرتفع کرده است.

شهردار همدان ادامه داد: با بهره‌برداری از دیوارکشی وپوشش رودخانه جنب فرهنگسرای ولایت، رودخانه کوچه شهید صفری، رودخانه جنب بیمارستان آتیه معضل بهداشتی این نواحی حل می‌شود.

او آسفالت‌ریزی را مهم‌ترین مطالبه شهروندان خواند و افزود: در سال ۹۸، بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه سه عملیاتی شد که عمده آن با پشتوانه مطالعه و نیازسنجی دقیق اجرا شده است.

 صوفی در پایان با قدردانی از نقش مدیریتی و عوامل اجرایی منطقه در پیش‌برد برنامه‌های عمرانی و خدماتی، اظهار امیدواری کرد، بهره‌برداری از این پروژه در منطقه، فصل جدیدی در آبادانی و تحرک هر بیشتر مناطق کم‌برخوردار باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار