رامین درویشی در ادامه به فعالیت‌های مجمع خیرین ازدواج برای تسهیل‌سازی این امر اشاره کرد و گفت: سال گذشته با همکاری خیرین ۵۸ مورد کمک‌جهیزیه به ارزش ۱۸۱ میلیون تومان انجام شده که امسال تاکنون این میزان با توجه به شرایط خاص کرونایی به چهار مورد به مبلغ ۲۶ میلیون تومان رسیده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 15 July 2020
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: سال گذشته ۵۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان وام ازدواج در نهاوند به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش فارس، درویشی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار کرد: سال گذشته از سوی بانک‌های عامل شهرستان یک‌هزار و ۶۰۰ مورد وام ازدواج به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: در سال گذشته مسئولیت پرداخت وام ازدواج به متقاضیان را در سطح شهرستان ۱۲ بانک بر عهده داشتند که در بین آن‌ها بیشترین پرداختی مربوط به بانک کشاورزی با ۴۳۷ مورد و ۱۳ میلیون و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: امسال نیز با توجه به شرایط خاص کرونا تعدادی پرونده تقاضای وام در بانک‌های عامل تشکیل شده و تعدادی وام ازدواج نیز پرداخت شده است.

وی در ادامه به فعالیت‌های مجمع خیرین ازدواج برای تسهیل‌سازی این امر اشاره کرد و گفت: سال گذشته با همکاری خیرین ۵۸ مورد کمک‌جهیزیه به ارزش ۱۸۱ میلیون تومان انجام شده که امسال تاکنون این میزان با توجه به شرایط خاص کرونایی به چهار مورد به مبلغ ۲۶ میلیون تومان رسیده است.

درویشی در خصوص فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در نهاوند نیز اظهار کرد: در حال حاضر چهار مورد از سازمان مردم نهاد در سطح شهرستان در حوزه پیشگیری از خودکشی، سلامت و روان جامعه و توانمندسازی بیماران خاص فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار