محرم روزبه گفت: مجموع متقاضیان وام ازدواج طی این مدت ۷ هزار و ۴۵۴ نفر بودند که ۳ هزار و ۴۰۸ نفر آنان یعنی معادل ۳۱ درصد وام دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ 15 July 2020
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از ارائه مجوز مراکز مشاوره ازدواج خبر داد و گفت: برای مشاورانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و گرایش‌های مرتبط باشند مجوز ایجاد مرکز مشاوره را در سطح شهر و روستا‌ها صادر کند.

به گزارش فارس، روزبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه در سطح استان مبلغ ۱۷۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: مجموع متقاضیان وام ازدواج طی این مدت ۷ هزار و ۴۵۴ نفر بودند که ۳ هزار و ۴۰۸ نفر آنان یعنی معادل ۳۱ درصد وام دریافت کرده‌اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به فرارسیدن هفته ازدواج گفت: همدان یکی از استان‌های پیشرو و برتر کشور در زمینه ازدواج آسان بوده که این موضوع با همت استاندار و سایر اعضا صورت گرفته و در آینده از سوی وزیر ورزش مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

وی از ارائه مجوز مراکز مشاوره ازدواج خبر داد و اظهار کرد: در راستای ازدواج آسان و پیشگیری از مشکلات بعدی، اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد برای مشاورانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و گرایش‌های مرتبط باشند مجوز ایجاد مرکز مشاوره را در سطح شهر و روستا‌ها صادر کند.

روزبه از امضای تفاهم‌نامه با هدف ارائه تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود چهار درصدی به اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه با بانک‌های کارآفرینی و رسالت امضا شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه تسهیلات بانکی به میزان ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان با سود چهار درصد به اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد پرداخت خواهد شد که البته رقم کلی و اعتبار تخصیص یافته در این زمینه تاکنون به ما اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار