علی بهادری گفت: خوشبختانه تا حدود قابل توجهی مردم ما را یاری کردند و برگزاری این گونه مراسم‌ها در روز‌های اخیر کاهش چشمگیری یافته است، با این حال تلاش‌ها همچنان ادامه دارد، چراکه حفاظت از سلامت مردم برای ما در اولویت است.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 15 July 2020
دادستان تویسرکان از کاهش ۶۰ درصدی برگزاری برنامه‌های جمعی از جمله عروسی و ختم خبر داد و گفت: هر گونه تجمعی که زمینه‌ساز افزایش شیوع کرونا شود، تهدید علیه سلامت عموم است و شامل تعقیب قضایی می‌شود.

به گزارش فارس، بهادری  در نشست تعاملی با قضات و رؤسای کلانتری‌ها و نیز مسئول اداره پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان با بیان اینکه هر گونه تجمعی که زمینه‌ساز افزایش شیوع کرونا شود، تهدید علیه سلامت عموم است و شامل تعقیب قضایی می‌شود اظهار کرد: در این زمینه مردم ما را یاری کردند و برگزاری برنامه‌های جمعی از جمله عروسی و ختم در روز‌های اخیر تقریباً بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با کرونا، گفت: با توجه به اینکه کارشناسان یکی از علل اصلی بالا رفتن آمار مبتلایان به این ویروس را در روز‌های گذشته برگزاری مراسم جمعی از جمله مجالس عروسی و ختم، اعلام کردند، تصمیماتی مبنی بر ممنوعیت این گونه مراسم اتخاذ شد.

دادستان تویسرکان اظهار کرد: در این شرایط هر گونه تجمعی که زمینه ساز افزایش شیوع کرونا شود، بی‌تردید تهدید علیه سلامت عموم است و شامل تعقیب قضایی می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه تا حدود قابل توجهی مردم ما را یاری کردند و برگزاری این گونه مراسم‌ها در روز‌های اخیر کاهش چشمگیری یافته است، با این حال تلاش‌ها همچنان ادامه دارد، چراکه حفاظت از سلامت مردم برای ما در اولویت است.

بهادری در ادامه اخلاقمداری و مردمداری را وظیفه اصلی و ذاتی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در این خصوص می‌طلبد تا نیروی انتظامی در عین قاطعیت در انجام مأموریت‌های خود به ویژه در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا، مردمداری را هم در نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌ها و شکایت‌ها حتی در کلانتری‌ها با جلب رضایت طرفین دعوی حل‌شدنی است بیان کرد: برگزاری این گونه نشست‌ها بین متولیان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، ما را در ایجاد وحدت رویه برای اتخاذ تصمیمات لازم و اجرای برنامه‌های مناسب با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رضایتمندی مردم یاری می‌رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار