عبدالرضا غفوری در گفتگو با تابناک:
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل مدارک حدودی ۱۰ الی ۱۵ درصدی ثبت نام شدگان طرح ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 13 July 2020

عبدالرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به لزوم تکمیل مدارک ثبت نام شدگان طرح ملی مسکن ابراز داشت: متاسفانه تنها ۱۰ الی ۱۵ درصد ثبت نام شدگان این طرح مدارک خود را تکمیل کرده اند که وجود شرایط کرونایی می تواند یکی از دلایل پایین بودن این درصد باشد.و انصراف در باقی ثبت نام شدگان قطعی نبوده و باید منتظر شرایط بود.

 معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه افراد می توانند به صورت غیرحضوری مدارک خود را جهت تکمیل در سایت وزارت خانه بارگزاری کنند افزود: از مردم خواهشمندیم هرچه سریعتر به این اقدام مبادرت نمایند تا جهت افتتاح حساب به بانک معرفی شوند؛ زیراکه در روند تعریف پروژه و تسریع در عملیات اجرای به دلیل جمع آوری سهم آورده در تامین منابع موردنیاز تاثیرگذار است.

 وی در پایان با اشاره به وجود ۱۶ پروژه طرح ملی مسکن در استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه دو پروژه آماده کلنگ زنی بوده و عملیات اجرایی سه پروژه دیگر آغاز شده است وشروع پروژه اغلب در شهرستان کرمانشاه بوده و سایر شهرستان ها نیز انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار