معاون استاندار قم مطرح کرد؛
بازگشایی‌هایی که صورت گرفته برای بحث معیشت و اقتصاد مردم و فعالیت‌های اداری بوده، اما اگر سیر صعودی هم چنان افزایش پیدا کند مجبور به اعمال محدودیت خواهیم بود. در این روز‌ها با جدی نگرفتن خطر کرونا استان قم به وضعیت هشدار نزدیک شده است.
کد خبر: ۸۷۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵ 13 July 2020

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به افزایش قابل ملاحظه آمار مبتلایان به کرونا طی روز‌های اخیر در استان، گفت: در صورت ادامه وضعیت کنونی و رعایت نشدن نکات بهداشتی از سوی مردم، مجبور به بازگشت به اعمال محدودیت‌ها خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول و شروع کرونا در استان تعداد مبتلایان به کرونا به ۸۰۰ نفر رسید و بعد از رعایت نکات بهداشتی این رقم به زیر ۸۰ نفر کاهش یافت، افزود: این کاهش تعداد مبتلایان و مدیریت این بیماری تنها با رعایت نکات بهداشتی محقق شد، اما در این روز‌ها با جدی نگرفتن خطر کرونا استان قم به وضعیت هشدار نزدیک شده است.

معاون استاندار قم با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: در این جلسه مقرر گردید تمامی اجتماعات، مراسم‌ها، همایش‌ها و حضور در پاساژ‌ها به حداقل ممکن برسد.

سلیمان پور با اشاره به بحث الزامی شدن استفاده از ماسک در اماکن پر ازدحام، سرپوشیده و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، مترو، اتوبوس، گفت: این الزامات تا رسیدن به شرایط مطلوب هم چنان با سخت گیری‌های بیشتر و ضمانت‌های اجرایی لازم انجام خواهد شد و به مراجعه کنندگانی که از زدن ماسک امتناع می‌کنند خدمات ارائه نخواهد شد.

وی در پایان با تاکید مجدد بر رعایت نکات بهداشتی حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده الزامی از ماسک و ممنوعیت اجتماعات در مراکز سرپوشیده گفت: بازگشایی‌هایی که صورت گرفته برای بحث معیشت و اقتصاد مردم و فعالیت‌های اداری بوده، اما اگر سیر صعودی هم چنان افزایش پیدا کند مجبور به اعمال محدودیت خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار