مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مبارکه گفت: بخشی از کسری نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان از طریق استخدام از طریق ماده ۲۸ تامین و بقیه آن نیز از طریق افزایش سقف حق التدریسی‌ها، افزایش ساعات فعالیت معلمان در مدارس و با نگهداشت و بازنشسته نشدن نیرو‌های انسانی فعال جبران می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 12 July 2020

محمد اعتدادی افزود: در شهرستان مبارکه نیز این کمبود‌ها در سال گذشته از طریق جذب نیرو از طریق خرید خدمات آموزشی، سربازان معلم و ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان جبران شد و برای سال تحصیلی پیش رو نیز این کمبود را جبران می‌کنیم.
وی همچنین در خصوص نحوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: مطابق آنچه که تاکنون ابلاغ شده است با آغاز سال تحصیلی جدید در شهریور، کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به عضویت ۱۰۰ درصدی معلمان و ۹۰ درصدی دانش آموزان استان در سامانه شاد، بخشی از دروس که قرار است به صورت مجازی تدریس شود، از طریق این سامانه انجام می‌شود.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان نیز با اشاره به وجود ۲۵۰ طرح فعال در استان گفت: حدود ۲۰۰ طرح باقیمانده نیز در استان وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها، به ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با توجه به سیاست اداره کل مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برخی از آن‌ها با کمک‌های مردمی و خیرین در حال اجرا است.
سید مهدی میربد افزود: در شهرستان مبارکه نیز ۵ طرح نیمه تمام وجود دارد که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم در سال مالی ۹۹ آن‌ها را تکمیل و افتتاح کنیم. وی گفت: برای آغاز سال تحصیلی جدید، ۳ طرح بزرگ به بهره برداری می‌رسد و تا پایان سال نیزبا تحقق اعتبارات ملی و شهرستانی و کمک خیران حداقل ۴ طرح دیگر افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شهرستان می‌شود.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان مدرسه خطر آفرین، کانکسی و خشت و گلی نداریم، افزود: هرگونه تعمیر، تغییر و ساخت در مدارس باید تحت نظر سازمان نوسازی مدارس باشد، وگرنه در صورت رخ دادن هرگونه حادثه‌ای، مدیران آن مدرسه باید پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار