منوچهر کرمی با تاکید بر اینکه همچنان شاهد روند افزایشی آمار موارد مثبت کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در استان هستیم، ابراز کرد: در گروه‌های سنی کمتر از ۴۰ سال نیز وخامت بیماری تشدید شده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 12 July 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به روند صعودی آمار ابتلا به کرونا در استان همدان، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم ممنوع اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، کرمی اظهار داشت: با توجه به اینکه در روز‌های گذشته آمار موارد مثبت کرونا در استان همدان افزایش چشمگیری داشته و علت اصلی آن هم برگزاری و شرکت در مجالس مختلف گزارش شده، از امروز تا هفته هرگونه تجمع در سراسر استان ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان شاهد روند افزایشی آمار موارد مثبت کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در استان هستیم، ابراز کرد: در گروه‌های سنی کمتر از ۴۰ سال نیز وخامت بیماری تشدید شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه پس از خانم‌های خانه دار بیشترین آمار مبتلا مربوط به مشاغل آزاد و ادارات بوده است، گفت: بسیاری از بیماران هیچ علائمی ندارند، اما با این حال به راحتی ویروس کرونا را به اطرافیانشان منتقل می‌کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه تنها راه در امان ماندن از ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم در این شرایط سخت ما را یاری کنند و ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، حتما از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نتیجه رفتار امروز ما حداقل یک هفته آینده نمایان می‌شود، ابراز کرد: برگزاری و شرکت در مجالس عروسی و ترحیم و تجمعات به معنای بحرانی کردن شرایط استان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه تمام کارکنان ادارات و مراجعه کنندگان آن ملزم به استفاده از ماسک هستند، اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌ها از خدمات رسانی به افراد بدون ماسک خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار