علی اکبر سپهری وفا با بیان اینکه عرضه محدود دام زنده سبب افزایش قیمت آن شده است، ابراز کرد: نرخ هر کیلو گوسفند زنده ۸۷ هزار و گوساله نیز ۷۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 12 July 2020
رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها تقاضای خرید گوشت قرمز به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، سپهری وفا اظهار داشت: سفره سرسبز طبیعت پهن است و دامداران به جای فروش دام ترجیح می‌دهند از موقعیت چراگاه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عرضه محدود دام زنده سبب افزایش قیمت آن شده است، ابراز کرد: نرخ هر کیلو گوسفند زنده ۸۷ هزار و گوساله نیز ۷۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت نرمه گوسفندی ۱۲۵ هزار و گوساله نیز ۹۰ هزار تومان است، تصریح کرد: درخواست افزایش ۵ درصدی قیمت گوشت قرمز را به سازمان صمت اعلام کرده ایم.

سپهری وفا با بیان اینکه رکود در بازار آمار کشتار روزانه را هم کاهش داده، اظهار داشت: روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ راس گوسفند و ۳۵ راس گوساله در همدان کشتار می‌شود.

وی از افزایش قیمت گوشت منجمد در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو گوشت منجمد با نرخ ۶۵ تا ۶۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه قصابان همدان در بخش دیگری از گفت‌وگو به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنف قصابان اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری از کرونا تمامی دستورالعمل‌ها و آموزش‌های لازم به همکاران ارائه شده و بازرسی و نظارت‌های روزانه نیز بر سطح بازار اعمال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار