حسین بشری با اشاره به اینکه از زمان ابلاغ دستور ممنوعیت برگزاری عروسی هیچ‌گونه مراسمی در تالار‌ها و باغ تالار‌ها برگزار نشده است، اظهار کرد: از آنجا که سلامتی شهروندان برای پلیس مهم است به متصدیان تالار‌ها و هتل‌ها تأکید می‌شود از برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ختم اجتناب کنند و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۷۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 11 July 2020
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از پلمب پنج تالار و دو سفره خانه سنتی طی هفته گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بشری اظهار کرد: طی هفته گذشته پنج تالار به علت برگزاری مراسم عروسی و عدم توجه به سلامت شهروندان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت دو سفره خانه سنتی هم به علت اینکه عرضه قلیان داشته‌اند، پلمب شده‌اند، گفت: در این مدت مأموران اماکن هفت گشت مشترک با ادارات بهداشت و اتحادیه رستوران داران داشته‌اند که فعالیت تالار‌ها و باغ تالار‌ها را نیز در سطح استان رصد کرده‌اند.

بشری تصریح کرد: در پنج‌شنبه و جمعه گذشته هیچ گونه مراسمی در تالار‌ها و باغ تالار‌های همدان انجام نشده است و مراسم عروسی معمولاً در منازل با تعداد نفرات محدود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از زمان ابلاغ دستور ممنوعیت برگزاری عروسی هیچ‌گونه مراسمی در تالار‌ها و باغ تالار‌ها برگزار نشده است، اظهار کرد: از آنجا که سلامتی شهروندان برای پلیس مهم است به متصدیان تالار‌ها و هتل‌ها تأکید می‌شود از برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ختم اجتناب کنند و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار