رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز اعلام کرد: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز گذشته متأسفانه در بلوار بعثت شهر همدان، پیرمرد ۷۵ ساله‌ای که قصد عبور از عرض بلوار را داشت با یک دستگاه خودرو وانت پراید برخورد که به علت شدت برخورد فوت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 04 July 2020
رئیس پلیس راه استان همدان از تصادف مرگبار در میان‌بر حسن قشلاق به صالح آباد خبر داد و گفت: این تصادف سه کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا عزیزی در تشریح این خبر بیان کرد: ساعت ۲۰:۳۸ دقیقه پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه، دو خودروی پراید و پژو پارس در جاده قدیم همدان- بیجار و میان‌بر حسن قشلاق به صالح آباد به هم برخورد کردند.

وی علت تصادف را سبقت غیرمجاز پراید عنوان کرد و افزود: ساکنان این خودرو از هموطنان مشهدی بودند که پس از بازدید از غارعلیصدر به سمت کردستان حرکت می‌کردند.

عزیزی ادامه داد: متأسفانه شدت تصادف فوق به حدی زیاد بود که سه سرنشین پراید در دم فوت کردند و چهار سرنشین پژو پارس که بومی منطقه بودند، شدیداً مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: به علت سبقت غیرمجاز پراید، رخ به رخ شدن با پژو پارس و دید نداشتن هر دو دستگاه برخورد شدید بین آن‌ها رخ داد همچنین عملیات امدادرسانی به این حادقه در ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز اعلام کرد: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز گذشته متأسفانه در بلوار بعثت شهر همدان، پیرمرد ۷۵ ساله‌ای که قصد عبور از عرض بلوار را داشت با یک دستگاه خودرو وانت پراید برخورد که به علت شدت برخورد فوت می‌کند.

سرهنگ فرخ جمالی با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناس راهور عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت پراید تشخیص داده شده است، افزود: در نزدیکی محل تصادف، پل گذرگاه عابر پیاده وجود داشته و از آنجا که عابران پیاده موظف هستند که از این گذرگاه‌ها برای عبور استفاده کنند، این مهم در نظرات کارشناسان پلیس راهور در تعیین سهم مقصر در تصادف لحاظ می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان با اشاره به سرعت بالای خودر‌ها در رینگ دوم شهر، به شهروندان توصیه کرد: برای عبور از این محل‌ها حتماً از پل گذرگاه عابر پیاده استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار