سید سعید شاهرخی با اشاره به منابع موجود خزانه تاکید کرد: خوشبختانه با مدیریت مسئولان شرایط خزانه کشور مناسب است و از وضع خزانه کشور مطلع هستیم، ولی باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم تا دشمنان به اهداف شوم خود درباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نرسند.
کد خبر: ۸۷۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 02 July 2020
استاندار همدان با اشاره به اهمیت ارتباط مردمی مدیران گفت: مدیران استان ارتباط خود با مردم را نزدیک و متواضعانه کنند.

به گزارش تسنیم، شاهرخی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد با اشاره به این که امروز ملت بزرگ ایران سربلندتر از هر روز هستند اظهار داشت: امروز ما در اوج هستیم.

وی افزود: در حال حاضر از یک سو شیوع کرونا شرایط دنیا را تغییر داده و وضعیت را برای همه کشور‌ها سخت کرده و از سوی دیگر بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ بر علیه ایران اعمال شده است.

استاندار همدان عنوان کرد: قبل از خروج آمریکا از برجام درآمد نفتی ایران ۶۰ میلیارد دلار بوده است که در حال حاضر این درآمد را نداریم و نفتی را هم که الان صادر می‌کنیم برای دریافت پولش با چالش مواجه هستیم.

شاهرخی با اشاره به این که آمریکا ۲ سال تلاش کرد و همه دنیا جمع شدند تا آبان ماه سال گذشته فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را اعلام کنند گفت: ما با تدابیر مقام معظم رهبری نقشه شومشان را نقش بر آب کردیم و به این ترتیب یک گفتمان جدید را به دنیا نشان دادیم.

وی با اشاره به منابع موجود خزانه تاکید کرد: خوشبختانه با مدیریت مسئولان شرایط خزانه کشور مناسب است و از وضع خزانه کشور مطلع هستیم، ولی باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم تا دشمنان به اهداف شوم خود درباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نرسند.

استاندار همدان اظهار داشت: در دولت دوازدهم شاهد سخت‌ترین روز‌های کشور هستیم، اما با عهدی که مردم با نظام خود دارند از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

شاهرخی با اشاره به این که در کشور گرانی هست، اما کمبود نداریم گفت: این مشکلات هزینه‌های پافشاری بر روی استقلال و ارزش‌هایمان است.

وی با بیان این که در موضوع کرونا همه مسئولان و دستگاه‌های کشور یک دست و هماهنگ بودند تاکید کرد: مدیران استان باید ارتباط خود را با مردم نزدیک و متواضعانه کنند.

استاندار همدان با اشاره به این که هر جلسه‌ای که برگزار می‌شود باید منتج به نتیجه شود عنوان کرد: زمان به شدت می‌گذرد و اگر مسئولی توانایی ندارد کنار بکشد.

شاهرخی با تقدیر از مجمع نمایندگان استان گفت: با کمک نمایندگان استان در پروژه‌های ملی کاری کردیم کارستان و در سال‌های ۹۷ تا ۹۹ بیشترین سهم را از منابع ملی گرفتیم.

وی با تجلیل از پیگیری‌های حمید رضا حاجی بابایی برای گرفتن مصوبه قطار شهری همدان گفت: در بحث کرونا استان در معرض هشدار قرار گرفته است و باید وقت و انرژی بیشتری بگذاریم و شرایط را به حالت عادی برگردانیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار