عاطفه سمائی با گلایه از بی تفاوتی اعضای خانواده مادران باردار تصریح کرد: مادران باردار به علت سطح ایمنی و محدودیت در انجام مداخلات تشخیصی و درمانی از نظر مادر و جنین، جزء گروه‌های پرخطر محسوب می‌شوند و نیازمند رعایت جدی پروتکل‌ها و پرهیز از حضور در اماکن و تجمعات هستند و در شرایط کنونی بهترین مکان برای مراقبت بیماران با شرایط پایدار، قرنطینه خانگی است.
کد خبر: ۸۶۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 01 July 2020
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از زایمان موفق مادر مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سمائی با بیان اینکه این زایمان موفق مادر مبتلا به کرونا شب گذشته در بلوک زایمان بیمارستان حضرت قائم (عج) انجام گرفت، مطرح کرد: با انجام شدن زایمان نوزاد از مادر جدا شده و در بخش نوزادان تحت نظر متخصص اطفال قرار دارد که خوشبختانه حال هر دوی آن‌ها خوب است.

وی با گلایه از بی تفاوتی اعضای خانواده مادران باردار تصریح کرد: مادران باردار به علت سطح ایمنی و محدودیت در انجام مداخلات تشخیصی و درمانی از نظر مادر و جنین، جزء گروه‌های پرخطر محسوب می‌شوند و نیازمند رعایت جدی پروتکل‌ها و پرهیز از حضور در اماکن و تجمعات هستند و در شرایط کنونی بهترین مکان برای مراقبت بیماران با شرایط پایدار، قرنطینه خانگی است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، سمائی با بیان اینکه تعداد مادران باردار مشکوک و مبتلا رو به فزونی بوده و با شیوع دوباره کرونا در کشور، نگرانی پیرامون مادران باردار مضاعف شده است، خاطرنشان کرد: بهتر است مادران باردار شاغل در ادارات حداقل تا پایان تیرماه از فرصت دورکاری استفاده کنند و خانواده آن‌ها هم از حضور در مراسم‌ها و تجمعات پرهیز و خودداری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار