علی مختاری گفت: این اولین مرحله از اهدای بسته‌های کمک آموزشی و لوازم‌التحریر در سال جدید است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم تا شروع سال تحصیلی جدید طی چند مرحله دیگر نیز بسته‌های اهدایی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت سطح شهرستان داده شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 30 June 2020
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اهدای ۲۷ میلیون تومان لوازم‌التحریر و لباس به دانش‌آموزان نهاوند خبر داد.
اهدای ۲۷ میلیون تومان لوازم‌التحریر و لباس به دانش‌آموزان نهاوند

به گزارش فارس، مختاری اظهار کرد: با همکاری تعدادی از خیرین شهرستان ۹۰ بسته لوازم‌التحریر و ۷۰ بن خرید لباس بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع شد.

وی افزود: این کمک‌ها که به همت بسیج سازندگی، تعدادی از نیکوکاران و واحد بسیج دانش‌آموزی تهیه شده توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: ارزش هر بسته لوازم‌التحریر ۱۵۰ هزار تومان و هر بن خرید لباس ۲۰۰ تومان است که مجموعا ۲۷.۵ میلیون تومان برای تهیه آن‌ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: این اولین مرحله از اهدای بسته‌های کمک آموزشی و لوازم‌التحریر در سال جدید است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم تا شروع سال تحصیلی جدید طی چند مرحله دیگر نیز بسته‌های اهدایی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت سطح شهرستان داده شود.

مختاری در پایان از آمادگی بسیج سازندگی ناحیه نهاوند به منظور جمع‌آوری کمک خیرین و نیکوکاران در راستای اجرای مراحل بعدی خبر داد و گفت: خیرین ارجمندی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند می‌توانند به بسیج سازندگی نهاوند مراجعه و کمک‌های خود را در این زمینه اهدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار