مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان همدان گفت: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص "جهش تولید" نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 27 June 2020

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان، گفت: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص "جهش تولید" نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، حمید گلی پور با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی، استفاده غرفه داران و بازدیدکنندگان از ماسک، الزامی است، افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت شده و غربالگری اتوماتیک و هوشمند، استفاده از دستگاه‌های ضد عفونی اتوماتیک در  داخل و خارج نمایشگاه، رعایت فاصله اجتماعی، همزمان با بازگشایی نمایشگاه انجام خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه و رعایت تمامی موازین بهداشتی از سوی برگزار کنندگان و عوامل نمایشگاه پیش بینی شده است، متذکر شد: همشهریان هیچ گونه دغدغه‌ای جهت بازدید از نمایشگاه نداشته باشند لذا از شهروندان و بازدید کنندگان نیز در خواست می‌شود تمامی نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
 
گلی پور در پایان یاد آور شد: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر از تاریخ ۸/۴/۹۹ لغایت ۱۳/۴/۹۹ از ساعت ۱۶ الی ۲۲ هر روز و در روز‌های پنج شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ شب یکسره به روی بازدیدکنندگان باز است.
 
 
بازگشایی نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوستر و مبلمان در همدان/ بازدیدکنندگان نگران نباشند تمامی پروتکلهای بهداشتی رعایت شده است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
سلام سپاس از اطلاع رسانی شما ...انشالله با اینامکاناتی که تعبیه شده خیلی پر شور و استقبال بشه از نمایشگاه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار