دکتر لاری با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در تجمعات، گفت: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بیشترین موارد ابتلا و بستری به کووید ۱۹ را داشته و در وضعیت قرمز قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 27 June 2020
سخنگوی وزارت بهداشت از مثبت شدن تست کرونای ۲ هزار و ۴۵۶ تن طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۹ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۸۰ هزار و ۶۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

به گفته لاری، ۲۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۴۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در تجمعات، گفت: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بیشترین موارد ابتلا و بستری به کووید ۱۹ را داشته و در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار