رئیس هیأت اسکواش استان همدان بیان کرد: این ارزیابی در حوزه همگانی و قهرمانی و بر اساس شاخص‌های ارزیابی اعمال و بر اساس مستندات موجود استخراج و گزارش شده است.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 27 June 2020
رئیس هیأت اسکواش استان همدان گفت: استان همدان در ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال‌جاری موفق شد جایگاه دوم را از آن خود کند.

به گزارش فارس، اسدالله ربانی‌مهر با اشاره به ارزیابی عملکرد هیأت‌های اسکواش کشور، اظهار کرد: فدراسیون اسکواش کشورمان در هر سه ماه، عملکرد هیأت‌های استانی را بر کفه ترازو قرار می‌دهد تا آن‌ها را ارزیابی کند.

وی ادامه داد: از همین رو و در ارزیابی سه ماهه نخست سال‌جاری، هیأت استان همدان با ۵۹۹ امتیاز موفق شد عنوان دوم را در بین دیگر استان‌های کشور کسب کند و این در حالی است که در پایان سال ۹۸ استان همدان با ۲۱۵ امتیاز در جایگاه هجدهم حضور داشت.

رئیس هیأت اسکواش استان همدان بیان کرد: این ارزیابی در حوزه همگانی و قهرمانی و بر اساس شاخص‌های ارزیابی اعمال و بر اساس مستندات موجود استخراج و گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در این لیست، استان خراسان رضوی رتبه نخست را دارد و استان کرمان نیز بعد از استان همدان، عنوان سوم را در لیست ارزیابی فدراسیون دارد.

ربانی‌مهر با اشاره به هیأت اسکواش همدان در ارزیابی سال‌های گذشته فدراسیون در رتبه‌های وسط جدول امتیاز‌ها بوده است، تصریح کرد: این موفقیت نشان از یک عزم و اراده‌ای فراتر از انتظار فدراسیون به‌رغم عدم امکانات زیرساختی و سخت‌افزاری مناسب می‌باشد.

وی افزود: این مهم در حالی صورت گرفته است که در سه ماهه نخست سال‌جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی، اکثر هیأت‌های استانی تعطیل بوده، اما هیأت اسکواش همدان با برگزاری مسابقات مختلف در فضای مجازی عملاً فعالیت‌های خود را تعطیل نکرده بود.

رئیس هیأت اسکواش استان همدان خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد فدراسیون، حاصل تلاش همه همکاران و ورزشکاران هیأت اسکواش در استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار