حمید شاکری‌صفت با اشاره به اینکه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با طراحی فرمت‌های لازم و نرم افزار سیستمی، ساز و کار اجرای اینکار را فراهم کرده است گفت: در حال حاضر ۲۴۰ بیمار سخت‌درمان نیازمند زیر پوشش طرح سخاوت قرار دارند که در این راستا ۲۵۰ حامی از این بیماران حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 27 June 2020
مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از حمایت ۲۴۰ بیمار سخت درمان در طرح سخاوت خبر داد و گفت: ۲۵۰ حامی از این بیماران حمایت می‌کنند.

به گزارش فارس، شاکری‌صفت اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین درمان بیماران سخت‌درمان و به منظور جذب و هدایت مشارکت خیرین گرامی در عرصه سلامت، امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اقدام به حمایت از این بیماران در قالب طرح «سخاوت» کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح از ماه رمضان سال ۹۴ کلید خورد گفت: در این طرح هر فرد نیکوکار با توجه به توانایی مالی خود می‌تواند هزینه‌های درمان ماهیانه یک یا چند بیمار نیازمند را برای دوره یک ساله تقبل کند.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان ادامه داد: چند فرد خیر نیز می‌توانند به صورت مشترک هزینه ماهیانه یک بیمار نیازمند را برای یک دوره یک ساله تقبل کنند.

وی با اشاره به اینکه در طرح سخاوت فرد نیکوکار به عنوان حامی می‌تواند به خواست خود نوع بیمار را انتخاب و حمایت کند عنوان کرد: این طرح با توجه به توانایی مالی حامیان به سه نوع تقسیم شده است.

شاکری در توضیح طرح سخاوت یک بیان کرد: در این طرح یک نفر خیر به عنوان حامی یک یا چند بیمار را ماهیانه مساعدت می‌کند و حداقل پرداختی ماهیانه یکصد هزارتومان برای هر بیمار است.

وی با اشاره به طرح سخاوت ۲ افزود: در این طرح یک یا دو یا چند نفر خیر به عنوان حامی یک بیمار را ماهیانه مساعدت می‌کنند که حداقل پرداخت ماهیانه ۵۰ هزار تومان است.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه در طرح سخاوت ۳ نیز خیر در ماه هر میزان که می‌تواند کمک می‌کند و حداقلی وجود ندارد گفت: حامیان وجوه مورد تعهد را با ذکر نام بیمار تحت حمایت خود به حساب مجمع واریز و با مدیریت امور مددکاری مجمع به بیماران در قبال فاکتور درمانی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا حامیان از نزدیک با سایر مشکلات بیماران آشنا می‌شوند و در حد توان نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌کنند.

شاکری بیان کرد: با مدیریت امور مددکاری حامیانی که تمایل به عیادت از بیماران را داشته باشند تحت عنوان برنامه دلجویی با بیماران خود دیدار و ارتباط معنوی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با طراحی فرمت‌های لازم و نرم افزار سیستمی، ساز و کار اجرای اینکار را فراهم کرده است گفت: در حال حاضر ۲۴۰ بیمار سخت‌درمان نیازمند زیر پوشش طرح سخاوت قرار دارند که در این راستا ۲۵۰ حامی از این بیماران حمایت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار