مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از واگذاری بیش از ۹۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان در قالب ۲۸۶ قرداد سرمایه گذاری از ابتدای سال ۹۸ تاسه ماهه اول سال ۹۹ خبرداد.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 24 June 2020

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از واگذاری بیش از ۹۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان در قالب ۲۸۶ قرداد سرمایه گذاری از ابتدای سال ۹۸ تاسه ماهه اول سال ۹۹ خبرداد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی همدان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از واگذاری بیش از ۹۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان در قالب ۲۸۶ قرداد سرمایه گذاری از ابتدای سال ۹۸ تاسه ماهه اول سال ۹۹ خبرداد.

 محمد رضا بادامی گفت: در شرایط تحریم سخت وظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی در سه ماهه اول سال جاری بارشد صددرصدی واگذاری زمین مواجه بودیم به طوری که در این بازه زمانی ۱۰۰ قراردادسرمایه گذاری در ۳۷ هکتار ازاراضی شهرکهاونواحی صنعتی تنظیم گردیده است.

وی در خصوص ایجاد اشتغال پایدارافزود: در دوازده ماه گذشته بیش از ۱۲۰۰ نفر در واحد‌های تازه تاسیس مشغول به کار شده اند که امیدواریم در سال جهش تولید با استقرار واحد‌های تولیدی جدید شاهد اشتغال بیشتر جوانان استان در شهرک‌های صنعتی باشیم.

بادامی در خصوص حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی تاکیدکرد: پیوند صنعت ودانشگاه می‌تواند در شرایط حساس کنونی راهگشای حل مشکلات ورونق تولید باشد وبرهمین اساس ۵۳ پایان نامه مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرارگرفته است تا با استفاده از ظرفیت‌های بالای نسل جوان وتحصیل کرده کشور بتوانیم گام‌های موثری را در توسعه صنعتی استان برداریم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به تکمیل زیر ساخت‌های منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر اظهارکرد: منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تاسیس شده است که با پیگیری‌هایی که از سوی استاندار ونمایندگان محترم استان به منظور جذب سرمایه گذا صورت گرفته است و با توجه به نیازاساسی کشوردر آینده‌ای نزدیک شاهد استقرار صنایع هایتک در استان همدان خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار