نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از موافقت معاون وزیر راه با بهسازی محور‌های روستایی و روکش آسفالت محور ملایر- توره خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 17 June 2020
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از موافقت معاون وزیر راه با بهسازی محور‌های روستایی و روکش آسفالت محور ملایر- توره خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه شهرستان ملایر به عنوان شاهراه اتصال غرب و جنوب کشور مسیر تردد مسافران بسیاری است اظهار کرد: توجه به وضعیت محور‌های جاده‌ای این شهرستان یکی از دغدغه‌های مسوولان و نمایندگان ملایر بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ملایر- توره به طول ۱۵ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه‌های دارای اولویت شهرستان است گفت: طبق درخواست و پیگیری‌هایی که داشتم مقرر شد اعتبار این طرح تامین و عملیات تکمیلی آن اجرا شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون عملیات لکه‌گیری ۵ کیلومتر از این محور انجام شده و مابقی در دست اجراست.

وی گفت: با پیگیری انجام شده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بهسازی برخی محور‌های روستایی این شهرستان و لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ملایر-توره موافقت کرد.

آزادیخواه افزود: بهسازی محور‌های روستایی علی‌آباد دمق، حسین‌آباد، منگاوی و گنبد، ناصح‌آباد، بهمن‌آباد، کله‌بید، کهریز و نهندر از درخواست‌های مهم دیگر بود که برای تامین اعتبارات نگهداری راه‌های روستایی از محل منابع استانی و استفاده از امکانات و ماشین‌آلات بود که دستورات لازم از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی برای اقدام به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ابلاغ شد.

 ارتقای پاسگاه انتظامی دهستان ترک شرقی به کلانتری

وی افزود: پیرو درخواست‌ها در دیداری که با معاون امنیتی وزیر کشور داشتیم با ارتقای پاسگاه انتظامی دهستان ترک شرقی به کلانتری موافقت و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاصله ۵۰ کیلومتری دهستان ترک شرقی با مرکز شهرستان به مرکزیت شهر جدید اسلامشهر آق گل افزود: با توجه به برگزاری نماز جمعه، وجود تالاب آق گل و میزبانی از گردشگران و استقرار تعداد قابل توجهی از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی وجود این کلانتری یک ضرورت در این منظقه است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار