نماینده، ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت باید توجه ویژه‌ای در بحث اطلاع‌رسانی داشته باشد، چراکه مردم و خصوصا جوانان بدانند زمانی که رهبری می‌فرمایند گره‌گشای مشکلات کشور جوان انقلابی است، حضور یک جوان انقلابی و جهادی چه اثرات مثبتی را با خود به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 22 June 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان خواستار ورود بنیاد برکت برای رفع برخی از مشکلات استان به خصوص بیکاری شد و گفت: در استان صنعت خاص و یا کارخانه بزرگی نداریم.

به گزارش تابناک همدان به نقل از فارس، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت کشور، اظهار داشت: در دوران کرونا ستاد اجرایی حضرت امام (ره) خدمات و زحمات بسیاری را انجام دادند و به همین دلیل شخصا با جناب آقای مخبر تماس گرفتم و از ایشان تشکر کردم.

وی با بیان اینکه یکی از علل فعالیت‌های جهادی صورت گرفته، حضور مدیری جوان و جهادی در این مجموعه است گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر حضور و استفاده از جوانان تاکید بسیاری دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت باید توجه ویژه‌ای در بحث اطلاع‌رسانی داشته باشد، چراکه مردم و خصوصا جوانان بدانند زمانی که رهبری می‌فرمایند گره‌گشای مشکلات کشور جوان انقلابی است، حضور یک جوان انقلابی و جهادی چه اثرات مثبتی را با خود به همراه داشته است.

وی به مشکلات استان همدان پرداخت و بیان کرد: در استان همدان با معضلات و مشکلاتی همچون اشتغال جوانان، حاشیه‌نشینی و پایین بودن میزان درآمد‌ها مواجه هستیم که برای رفع این مشکلات می‌طلبد ورود جدی داشته باشیم.

شعبانی خواستار ورود بنیاد برکت برای رفع برخی از مشکلات استان شد و گفت: در استان صنعت خاص و یا کارخانه بزرگی نداریم و تنها کشاورزی و صنایع دستی در اینجا وجود دارد که امیدواریم جلسه امروز همراه با برکت باشد و خروجی آن ایجاد اشتغال برای جوانان همدانی باشد.

وی تصریح کرد: از همان زمانی که بنده توفیق حضور در همدان را داشتم، مسئله اشتغال جوانان یک مسئله جدی بود و مراجعات فراوانی را هم در این زمینه تا به حال داشته و داریم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کمیته‌ای با عنوان کمیته اقتصاد مقاومتی در دفتر نمایندگی، ولی فقیه به منظور مطالعه در بحث ایجاد ثروت و تولید ایجاد شد، عنوان کرد: خواهش بنده از شما این است که در حوزه ایجاد اشتغال برای جوانان همدان برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشید و با برگزاری جلساتی با کمیته اقتصاد مقاومتی دفتر به دنبال رفع این مشکل در استان باشید.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و فعالیت‌های بنیاد برکت باید اطلاع‌رسانی شود، اظهار کرد: بیان این خدمات در جامعه برای جوانان امید ایجاد خواهد کرد و در کنار آن نیز شاهد اعتمادسازی خواهیم بود.

شعبانی ادامه داد: جبهه امروز، جبهه تقابل رسانه‌ای است بنابراین باید در این فضا دستاورد‌های بزرگ نظام اسلامی که خصوصا در مجموعه‌های منصوب به حضرت آقا رخ داده را اطلاع‌رسانی و بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اوایل شیوع کرونا با کمبود ماسک و تجهیزات پزشکی مواجه بودیم، بیان کرد: بعد از گذشت یک ماه پس از شیوع این ویروس به همت حضور نیرو‌های مردمی و جهادی در استان به سطحی رسیدیم که این تجهیزات را به خارج از استان صادر می‌کردیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مردمی در عرصه اقتصادی نیز فعال شود، مطرح کرد: حضور مردم ظرفیت خوبی است که اگر بتوانیم ضمن استفاده در عرصه اقتصاد این فضا را مدیریت کنیم، بسیاری از مشکلات در این زمینه قابل حل است.

وی با تقدیر از اقدامات ستاد اجرایی و بنیاد برکت در استان همدان، عنوان کرد: باید از زحمات آقای حجازی و پدر بزرگوار ایشان که برکتی برای استان هستند و زحمات زیادی برای استان کشیده‌اند هم تقدیر کنیم و امیدواریم با تقویت این ارتباط، شاهد توجه ویژه نسبت به بحث اشتغال در استان باشیم.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار