مدیرعامل پاس این روز‌ها به شدت در حال پیگیری مسائل این تیم است. او برای به موفقیت رساندن باشگاه دست از هیچ تلاش و کوششی برنمی دارد، به همین علت از برخی مسائل حاشیه ائی فوتبال کشور بسیار ناراحت بوده و در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کند.
کد خبر: ۸۶۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 24 June 2020
در حال گذر از دوران کرونا هستیم، شرایط زندگی در حال بازگشت به حالت معمولی و همیشگی ماقبل کرونا است، اما جای خالی یک دغدغه بزرگ برای اهالی ورزش جهان حس می‌شود و آن هم برگزاری کامل و بدون وقفه مسابقات فوتبالی همراه تماشاگران است.

به گزارش ایسنا، در همدان مردم ورزشی و به ویژه فوتبالی شهر به شدت جویای وضعیت تیم‌های خود از جمله پاس هستند. پاس همدان، شیر خفته ایران به لطف دلسوزان واقعی فوتبال استان همدان در بدترین وضعیت ممکن هنوز هم پابرجاست. نامش زنده است و زنده باقی خواهد ماند، بالاخره این رؤیاپردازی دور نیست که پاس به بالاترین سطح‌های فوتبال کشور طی سال‌های آینده بازگردد.

در حال حاضر بازی‌های کمی برای تیم پاس باقیمانده و این تیم یکی از مدعیان جدی و احتمالی صعود به لیگ یک است که با اختلاف شش امتیازی نسبت به تیم سوم در رده دوم گروه ب. قرار دارد. به همین علت با «محمد مظهری»، مدیرعامل پاس و پیشکسوت فوتبال همدان گفت و گوی مفصلی در رابطه با شرایط کلی تیم و حواشی آن داشتیم.

مدیرعامل پاس این روز‌ها به شدت در حال پیگیری مسائل این تیم است. او برای به موفقیت رساندن باشگاه دست از هیچ تلاش و کوششی برنمی دارد، به همین علت از برخی مسائل حاشیه ائی فوتبال کشور بسیار ناراحت بوده و در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کند.

* از وضعیت فعلی تیم پاس بگویید. با توجه به شرایط پیش آمده یعنی شیوع کروناویروس و تعطیلی مسابقات، در حال حاضر در چه سطحی قرار دارید و پیش بینی شما از بازی‌های آینده چیست؟

متأسفانه با توجه به شرایط کرونا و وقفه‌های پیش آمده، قاعدتاً تمام بازیکنان فوتبال جهان از شرایط آرمانی خود دور می‌شوند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق کادر فنی و برنامه‌های ورزشی به صورت آنلاین، بازیکنان ما تمرینات اختصاصی خود را در دوران قرنطینه داشتند. ما شرایط بازیکنان را به صورت کامل جویا بودیم و نظارت از سوی کادر فنی به صورت آنلاین بر آن‌ها اعمال می‌شد.

* آمادگی جسمانی بازیکنان در چه حدی است؟

با توجه به همه کمبودها، بچه‌ها زحمات خیلی زیادی کشیدند و در شیفت صبح و بعدازظهر مشغول تمرینات هستند و خوشبختانه در شرایط موجود در آمادگی جسمانی و روانی بالایی قرار دارند.

* تاریخ رسمی آغاز تمرینات پاس یا بقیه تیم‌های لیگ دو دقیقاً چه زمانی بود؟

تمرینات تیم از ۱۹ خردادماه که از سوی سازمان لیگ برای شروع رسمی تمرینات اعلام شده بود، آغاز شد، اما با تعداد کمتر به طوریکه تمرینات اختصاصی بود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دادیم. در استادیوم حاجی بابایی که استادیوم اختصاصی ماست، تمرینات خود را آغاز کردیم، پیش‌تر در ورزشگاه شهید مفتح تمرینات خود را انجام می‌دادیم. در تاریخ ۱۷ تیرماه با حفاری اهواز بازی داریم.

* شرایط سلامت اعضای باشگاه پاس چگونه است؟ آیا تست pcr را انجام دادند؟

همه تیم‌های فوتبال ایران به همراه تمام اعضاء و حتی عوامل اجرایی آن‌ها موظف به انجام این تست هستند و باید جواب واقعی و کامل را به سازمان لیگ ارسال کنند. تست کرونای سه بازیکن و یک مربی مثبت بود و قرار است تست دیگری طی هفته آینده از بازیکنان بگیریم. در حال حاضر این بازیکنان در قرنطینه به سر می‌برند و خوشبختانه مشکل حادی ندارند و به زودی به شرایط آرمانی برمی گردند.

* آیا امکانات مقابله با کرونا را در اختیار دارید؟ شرایط تست کرونا چگونه است؟

به آن شکلی که گفته می‌شود، خیر. با توجه به اینکه ما پاس هستیم و تیم بزرگ و پرهواداری محسوب می‌شویم، باید حمایت‌ها از ما خیلی بیشتر از این‌ها باشد و امکانات خیلی بیشتری برای مقابله با کروناویروس داشته باشیم. بازیکنان ما واقعاً خود متوجه این موضوع شده اند که مسئله کرونا جدی است و کاملاً هم رعایت می‌کنند. امکانات تست کرونا را داریم و سازمان لیگ هم از ما همه اطلاعات لازم را می‌خواهد و ما همیشه قبل تمرینات این کار‌ها را انجام می‌دهیم.

* هزینه‌های تست کرونا و pcr که تست دقیق تری هم محسوب می‌شود، چطور تأمین شد؟

تست کرونا با هماهنگی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شد به طوریکه تست را به صورت رایگان از عوامل اجرایی و بازیکنان ما گرفتند که از آن‌ها سپاسگزاریم.

* شرایط بازی‌های دوستانه با منتخب پیشکسوتان و تیم گرین کشاورز نهاوند چگونه بود؟ شما پیروزی‌های خوبی هم داشتید.

برای ما غیرقابل قبول بود، چون در سطح بالایی نسبت به بقیه تیم‌ها قرار داریم، اما با توجه به شرایط اقتصادی و کرونا بچه‌ها واقعاً خوب هستند و شرایط کادر فنی خیلی خوب بود.

* آیا طبق شایعات پیش آمده با استقلال و پیکان هم بازی دوستانه دارید؟

شرایط بازی با استقلال را داریم. منتظر جواب قطعی از سوی مسئولان استقلال هستیم. احتمالاً بعد از اولین بازی استقلال در لیگ به ما اعلام می‌کنند. در تمرینات استقلال با آن‌ها بازی دوستانه ایی انجام خواهیم داد و این احتمال وجود دارد که آن‌ها با ترکیب دوم خود وارد مسابقه شوند. همچنین به احتمال زیاد، ما مهلت بازی با پیکان را به علت آغاز مسابقات نداشته باشیم.

* برنامه بودجه باشگاه در ادامه راه لیگ دو و حتی صعود به لیگ یک دچار بحران شدید است. از حواشی رستوران تیمی باشگاه بگیرید تا هزینه‌های کرونا، بازی‌های خارج از خانه، میزان دریافتی اعضای باشگاه و خیلی مسائل دیگر. در حال حاضر مشکل خیلی بزرگی در هزینه‌ها تا پایان لیگ دو ندارید؟

در حال حاضر مسائل مالی حل نشده است. پیگیر مسائل هستم و تمهیداتی صورت گرفته است و امیدواریم مشکلات مالی به زودی حل شود. از شما می‌پرسم با شرایط مالی که دیگر تیم‌های کشور دارند، چطور تیم بزرگی مثل پاس همدان که با کمترین بودجه مصرفی، بازده و عملکرد بسیار خوبی داشته باز هم در وضعیت مطلوبی در حوزه مالی و اقتصادی به سر نمی‌برد؟ با این وجود حدود ۳۵ درصد مطالبات کادر فنی و ۴۵ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده است.

* گفته می‌شود مبلغی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون طی ۲۵ ماه جاری و آینده به حساب مالی باشگاه خواهد رسید و حتی خبر‌های خوبی مبنی بر شارژ مالی باشگاه در رسانه‌ها مشاهده می‌شود.

این بودجه زیاد نیست و تیم زیرفشار و بدهی است. ما باید خرج بازیکنان را بدهیم، اما کاش این مبلغ زودتر برسد. از خیلی تیم‌ها بودجه بسیار کمتری داشتیم و بعضی تیم‌ها بالای ۷۰ درصد حقوق کل تیم را پرداخت کردند.

در مورد شارژ مالی هم باید بگویم صحبت‌هایی صورت گرفته، اما هنوز انجام نشده و در حد صحبت بوده است که امیدواریم با پیگیری‌ها انجام شود.

* چرا برند بزرگی مثل پاس همدان در حال حاضر اسپانسر ندارد؟ گفته می‌شود در صورت صعود به لیگ یک دو شرکت از آذربایجان شرقی معرفی شده و برای حمایت اعلام آمادگی کامل کرده اند.

در حال حاضر اسپانسر نداریم و این خود معضل بزرگی است و کسی برای این موضوع به طور مستقیم و به صورت جدی با ما وارد مذاکره نشده است. بله دو شرکت تولیدات روشنایی اعلام آمادگی کرده اند.

دو شرکت در همدان که ارتباط خوبی با ما داشتند هر کدام حدود ۲۰-۱۵ میلیون کمک کردند که خرج البسه و وسایل ورزشی بچه‌ها کردیم و واقعاً از آن‌ها ممنونیم که به قول خود عمل کردند و فقط در حد حرف و صحبت نبودند.

* وضعیت بدهی‌های گذشته اعم از بازیکنان، مربیان خارجی و داخلی چگونه است؟

بدهی به بازیکن خارجی نداریم، اما تا دلتان بخواد بدهی داخلی داریم. در کل قبلاً چهار میلیارد تومان بدهی داشتیم و در دوره بنده دو میلیارد تومان بدهی را با ۴۷۵ میلیون با کمک دوستان، عوامل اجرایی و مسئولان مربوطه تسویه کرده و در واقع مبلغی در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سودرسانی به باشگاه وجود داشت و در حال حاضر دو میلیارد مبلغ بدهی باقیمانده است.

* در واقع هر فصل بخش بسیار عظیمی از بودجه تیم صرف پرداخت بدهی می‌شود.

بله، ما قبل از آغاز هر فصل طبق قوانین و مجوز‌های حضور باید ۳۰ درصد بدهی‌ها را تسویه کنیم. خیلی از بدهی‌های ما از سال ۹۰-۸۹ به بعد است.

* برنامه‌ای برای تأمین بودجه در صورت حضور در لیگ یک دارید؟ چون در فوتبال حرفه ایی امروز پول حرف اول را می‌زند.

در حال حاضر بزرگترین دغدغه فکری ما صعود به لیگ یک است. در وهله اول باید به صعود فکر کنیم تا مسئولان هم طبق قول و وعده‌های خود در لیگ بالاتر حمایت بیشتری از ما داشته باشند. طبیعتاً جذب اسپانسر در لیگ یک ساده‌تر و بهتر میسر می‌شود. مسئولان استان هم قلباً دوست دارند ما به لیگ بالاتر برویم.

* شرایط خصوصی شدن پاس وجود ندارد؟ اصلاً چرا پاس خصوصی نمی‌شود؟

شرایط خصوصی شدن مهیا نبوده و نیست. با توجه به اساسنامه و قوانینی که وجود دارد، البته من اطلاعات خاصی در این زمینه ندارم و ما فقط در حد شایعه و حرف شنیدیم، افرادی در دوره‌های قبل به صورت غیرمستقیم برای این امر وارد شده بودند که ممکن نشده است. در دوران مدیریت خود چنین موردی مشاهده نکرده ام و به نظرم طبق شرایط موجود و اساسنامه در حال حاضر ممکن نیست.

* چرا پاس به سمت بومی شدن نمی‌رود؟ در حال حاضر چند درصد بازیکن بومی دارد؟

شرایط مالی و فوتبالی استان بسیار متفاوت است، اما باز هم ۴۰ درصد بازیکن بومی داریم و به قدری تلاش می‌کنند که اصلاً جای بحث ندارد. بازیکنان ما خیلی متعصب، متحد و یکدل بوده و فقط دنبال موفقیت تیم هستند. میانگین سنی بازیکنان ۲۷ سال است و در حد متوسط هستیم.

* از شرایط بازیکنان تیم بگویید. از کاپیتان و بزرگان تیم، بازیکنان جوان و خوش آتیه و میزان رضایت خود را از بازیکنان شرح دهید.

تمام بازیکنان ما در حد خودشان و در حد تیم خوب هستند. نمی‌توانم نام‌های زیادی را بگویم، چون واقعاً همگی آن‌ها بازیکنان شایسته‌ای هستند. می‌توانم به دو کاپیتان اول معصومی و کاشفی که همدانی هم هستند، اشاره کنم که از هر حیث خوب هستند و به تیم کمک شایانی می‌کنند. فتاحی و عنایتی که هر دو حدوداً ۲۲ ساله هستند و به ترتیب در وینگر (پیستون کناری) و پست فولبک (دفاع کناری) نقش آفرینی می‌کنند و از استعداد‌های بومی شهر هم محسوب می‌شوند.

* در صورت صعود به لیگ یک بازیکنان فعلی پاس چه قدر شانس ثبات و باقی ماندن در تیم را دارند؟ چه قدر شانس جذب بازیکنان نامدار و قدرتمند را برای حضور محکم در لیگ یک دارید؟

خیلی از بازیکنان ما شاید به علت پیشنهادات مختلف بروند، خیلی‌ها ممکن است به علت تعصب و شرایط تیم و شهر بمانند. قرارداد‌ها هم تعیین کننده است، چون تعدادی از بازیکنان ما در فصل بعد بازیکن آزاد می‌شوند به ویژه جوانان تیم. صددرصد ما بازیکنانی قدرتمند برای لیگ یک جذب و در این راه تلاش می‌کنیم.

* پس با این اوصاف خیلی از بازیکنان قراردادشان رو به اتمام است. چرا روند قرارداد بستن در ایران خیلی بررسی نمی‌شود و باشگاه‌ها در این موارد کوتاه می‌آیند؟

در سطح کشور در بیشتر تیم‌ها حتی لیگ برتر این موضوع وجود دارد، بازیکنان در لیگ‌های پایین‌تر بیشتر از یکی دو سال قرارداد نمی‌بندند.

* با این حال قصد جذب بازیکنان نامدار و با تجربه را در کنار بازیکنان جوان و خوش آتیه دارید؟

بله. نظر شخصی ام این است که تیم باید ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان باشد. هدف ما این است که فصل بعد در هر پست یک بازیکن با تجربه داشته باشیم.

* اتحاد بین مسئولان، عوامل اجرایی، بازیکنان، کادر فنی و یا حتی پیشکسوتان و کانون هواداری وجود دارد؟

بله، با وجود تفاوت سلایق اتحاد وجود دارد و تلاش همیشه این بوده در این برهه حساس بچه‌ها یکدل باشند. همه باید یک هدف داشته باشیم و آن هم صعود است و دغدغه دیگری نباید بین ما باشد.

* داستان حواشی احمد جمشیدیان، سرمربی پاس را دوست داریم از زبان شما بشنویم.

بله جمشیدیان مشکلات شخصی داشت و فعلاً به عنوان مدیر فنی کنار تیم حضور دارد. حتی در دو بازی آخر بر روی نیمکت بود. با این حال باز هم می‌گویم که شرایط مالی تیم هم سخت است.

* نظر شما در رابطه با بازی‌های آخر و تأثیرگذار لیگ دو چیست؟ شانس بالایی هم برای پلی آف داریم و احتمال زیاد صعود به راحتی ممکن است.

۲۶ بازی در لیگ دو داریم و فقط دنبال این هستیم در پنج بازی آینده بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و بازی‌ها را ببریم. با توجه به شرایط ممکن است رتبه اول را با افتخار کسب کنیم و نیازی به پلی آف نداشته باشیم.

* دوست داریم نظر شما را درباره کادر فنی فعلی تیم بدانیم.

واقعاً عملکرد خوبی داشتند. منظورم کل اعضای کادر فنی است. از مربی بدنسازی بگیرید تا مربی دروازه بانی و ...

* برنامه بلندمدت در ذهن شما و مسئولان برای بازگشت به لیگ و قدرت‌های اصلی فوتبال وجود دارد؟

بله، در صورتی که باقی بمانم یا شخص دیگری بیاید باید این مسائل به صورت پله پله انجام شود. همه ما این رؤیا را داریم و به آن امیدواریم. در حال حاضر تنها به لیگ یک فکر می‌کنیم.

* بحث هواداری و تماشاچیان بازی‌های خانگی پاس چگونه است؟

ما حداقل میانگین هر بازی حداقل ۱۰۰۰ نفر را داشتیم و آمار بسیار بالایی در لیگ دو است چراکه ما بسیار پرطرفدار هستیم، لیدر‌ها هم سنگ تمام گذاشتند. در کل تماشاچیان ما تعصب بالایی دارند و بدون هیچ چشمداشتی، همه آن‌ها با هم برای موفقیت تیم یکدل شدند.

* آیا لیدر‌های تیم حقوق و میزان دریافت خاص و مشخصی دارند؟

به آن صورت که گفته می‌شود خیر، واقعاً مبلغ قابل توجهی نیست. همه آن‌ها به علت عشق و علاقه به پاس همدان و فوتبال بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می‌کنند.

* عملکرد کانون هواداری و لیدر‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سنگ تمام گذاشتند. عملکردشان بسیار خوب بوده است.

* برنامه خاصی برای جذب مربی دارید؟ پاس در سال‌های قبل مربیانی معمولاً با تجربه جذب می‌کرد، اما در سالیان اخیر طی تغییر نگرشی که صورت گرفته است، ریسک جذب مربیان باانگیزه، جوان و تازه کار را می‌پذیرید که خوشبختانه جواب هم داده است. همه آن‌ها نامدار و بزرگ هستند. برای مثال احمد جمشیدیان که در دوره حضورش عملکرد نسبتاً خوبی داشت.

بله ما این کار را انجام دادیم و واقعاً هم جواب داده. شخص رئیس هیئت فوتبال استان برای جذب جمشیدیان وارد عمل شد. جمشیدیان پتانسیل بالایی برای مربیگری دارد، چون تمام معیار‌های لازم را داشته و دارد همچنین بازیکن بزرگی هم بوده است. امیدواریم همه مسائل در باشگاه به خوبی پیش برود.

*متأسفانه دائماً اخباری از سوی اسطوره‌های قدیمی پاس در بدترین زمان‌های ممکن شنیده می‌شود، مدام می‌گویند ما پاس را به تهران برمی گردانیم.

علت این کار‌ها را نمی‌دانم. شاید هم واقعاً از کسی برای این کار‌ها خط می‌گیرند. با تمام شرایط سخت پاس را هنوز حفظ کردیم. ما تیم‌های بسیار بزرگی مثل راه آهن و بانک ملی داشتیم که از صحنه فوتبال حذف شدند، اما ما با کمترین بودجه نام پاس را زنده نگه داشتیم و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم بنابراین این صحبت‌ها درست نیست و این رفتار‌ها به نظر جلوه خوبی ندارد.

ما با موضوعات گذشته، درست یا غلط بودن انتقال کاری نداریم. پاس دیگر متعلق به همدان است. مردم پاس را دوست دارند، چرا تخریب می‌کنند؟ اگر دلسوز واقعی هستند مرد عمل باشند و واقعاً به پاس همدان کمک کنند البته مدتی پیش برای ما آیتمی هم درست کردند.

* منظور شما برنامه چند وقت پیش لیگ برتر و آیتم‌های محمدحسین میثاقی است؟

بله. خب ما دیگر پاس تهران نداریم. برای ما موفقیت پاس همدان مهمترین نکته است. شاید برای شما جالب باشد، من به چشم خود دیده ام که پاس هنوز هم کلی هوادار و علاقمند از نقاط کشور دارد که حتی همدانی هم نیستند، اما حمایت می‌کنند که تحسین برانگیز است. اگر کسی علاقمند است و دلسوز، خب بیاید و ما را کمک کند. پاس همدان همیشه باقی می‌ماند و‌ای کاش حواشی و جنجال‌های همیشگی را تمام کنند.

ما پول نداریم، اما شهر ما کاملاورزشی بوده و پتانسیل بسیار بالایی دارد. اگر بودجه بالایی داشته باشیم صددرصد حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم. امیدوارم مشکلات حل شوند و دوستان حواشی را مورد نظر قرار ندهند.

* درباره جریان انتقال پاس از تهران به همدان بگویید.

فکر می‌کنم طرز فکری سیاسی، اجتماعی و ورزشی در آن زمان این بوده است که فوتبال یا حتی ورزش در تمام شهر‌های ایران پخش شود. به اصطلاح زندگی ورزشی و فوتبالی در میان مردم باشد، اما به نظر این اتفاق رخ نداد و شهر‌های بزرگ همچنان تیم‌های بسیاری دارند و قاعدتاً بودجه‌های بالاتری هم دارند.

* فعالیت بخش رسانه‌ای و مجازی باشگاه را چطور ارزیایی می‌کنید؟

وضعیت مطلوب است. مدیر رسانه‌ای باشگاه پیگیر مسائل است و ما در بخش اطلاع رسانی و رسانه در وضعیت خوبی هستیم.

* تا چه حد از پیشکسوتان و افراد قدیمی فوتبال استان که در کنار تجربه، علم فوتبالی را هم دارند، استفاده می‌کنید؟

در حال حاضر پیشکسوتان بسیار کمی در باشگاه وجود دارد و خود من تقریباً تنها هستم. ما افراد بزرگ بسیار زیادی داریم و امیدوارم در آینده این مسائل حل شود و مشکلات مالی ما مانع حضور پیشکسوتان علمی و افراد فوتبالی نشود.

* برنامه پاس برای رده‌های پایه و آکادمی چیست؟ گفته بودید زمین مصنوعی و زمین‌های بعضاً بی کیفیت و خوبی وجود ندارد و امکانات برای رده‌های پایه نداریم.

بودجه ضعیفی داریم و بخش رده‌های پایه و آکادمی ما در حال حاضر بسیار ضعیف است. بالاخره زمینی که چمن مصنوعی دارد و بعد از ۱۰ سال هنوز ترمیم یا حتی تعویض نشده است، واقعاً شرایط خوبی ندارد.

* از استعداد‌های شهر بگویید. وضعیت استعدادیابی در لیگ دو به چه صورت است؟ در لیگ دو مانند همیشه، هنوز هم ملی پوش در رده‌های پایه وجود دارد؟

شهر ما پر از استعداد است فقط حیف که بودجه نداریم و از این استعداد‌ها استفاده نمی‌شوند. مدیر برنامه و استعدادیاب‌های زیادی در لیگ دو وجود دارد که حتی برای جذب بازیکن خوب برای استفاده تیم‌های لیگ یکی استفاده می‌شوند. همدان ملی پوش رده‌های پایه در لیگ دو دارد، اما در حال حاضر در پاس همدان ملی پوش رده پایه نداریم، چون اگر هم بازیکنی باشد به علت شرایط بد مالی به تیم‌های دیگر می‌رود و ممکن است از رده‌های پایه سودی نبریم.

* رؤیاپردازی برای پاس قدرتمندی که با بزرگان فوتبال مثل گذشته مسابقه بدهد تا چه حد ممکن است؟ خودتان با این شرایط در مقام مدیرعاملی باشگاه در سال بعد باقی می‌مانید؟

رؤیاپردازی وجود دارد، اما راستش با این شرایط خیلی سخت و وضعیت موجود واقعاً می‌توانم بگویم نه. وقتی یکسری کمبود‌ها باشد شما نمی‌توانید جوابگوی افراد باشید. چه از بحث مالی درنظر بگیریم چه بحث‌های دیگر. اما آرزویم این است که پاس به بالاترین سطح ممکن برسد و تمام تلاش خود را تا هر زمان که ممکن باشد، انجام می‌دهم.

* به بخش پایانی مصاحبه و گفتگو رسیدیم. دوست داریم صحبت‌های شما خطاب به هواداران فوتبال همدان، اعضای تیم، مسئولان و حتی فوتبالی‌های دیگر شهر‌های ایران را بشنویم.

فعلاً باید همگی دست به دست هم دهیم تا این تیم که زمانی نام ایران را در آسیا یدک می‌کشید به لیگ یک صعود کند. مجریان فوتبالی و اسطوره‌های قدیمی پاس اگر دلسوز واقعی این تیم هستند دست از صحبت‌های انتقادی که فقط حواشی و جنجال را به همراه می‌آورد بردارند و حداقل ما را در این راه کمک کنند، چون دیگر پاس برای همدان و مردم همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار