مراد ناصری گفت: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا طی روز‌های اخیر با تعطیلات اخیر و ورود مسافران به نهاوند همراه شده که نشاندهنده این مساله است که مردم حساسیتشان نسبت به رعایت فاصله اجتماعی کمتر شده است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 06 June 2020
فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت و چنانچه مردم همکاری نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت بدتر خواهد شد.
نهاوند در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

به گزارش فارس، ناصری اظهار کرد: شهرستان نهاوند به لحاظ افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت و چنانچه مردم همکاری نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت بدتر خواهد شد.

وی گفت: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا طی روز‌های اخیر با تعطیلات اخیر و ورود مسافران به نهاوند همراه شده که نشاندهنده این مساله است که مردم حساسیتشان نسبت به رعایت فاصله اجتماعی کمتر شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند بدون اشاره به آمار و وضعیت بیماران کرونا در نهاوند افزود: طی روز‌های اخیر به تعداد بیماران کرونایی در سطح شهرستان افزوده شده که انتظار داریم مردم توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی را مد نظر قرار دهند در غیر این صورت وضعیت از دور اول کرونا بدتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در دور اول شیوع کرونا همکاری خوبی داشتند گفت: در دور اول مردم با رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه همکاری خوبی را در خصوص کنترل این بیماری در شهرستان نقش خوبی را ایفا کردند.

ناصری افزود: متاسفانه برخی با تصور اینکه شرایط به حالت قبلی برگشته پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفته‌اند و در نتیجه امروز شاهد جهش دوباره این ویروس هستیم.

وی از مردم خواست با توجه به جدی بودن خطر کرونا از حضور در تجمعات مانند عروسی‌ها و مجالس ترحیم خوداری کرده تا وضعیت به حالت عادی برگردد و ما مجبور به اعمال محدودیت نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار