حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان یک نهاد مطالبه‌گر در زمینه موضوع جاده کشی در گنجنامه می‌توانند ورود کنند، ادامه داد: گزارشی از طریق افراد متخصص در کارگروه‌ها و حتی رسانه‌ها به دست ما می‌رسد که البته هنوز گزارش مکتوب به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 06 June 2020
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید از تخریب محیط زیست جلوگیری شود، گفت: از دیوان محاسبات خواسته‌ایم اگر گزارشی درباره جاده کشی در گنجنامه دارد ورود کند و بحث را مورد ارزیابی کارشناسی قرار دهد.

به گارش ایسنا، حجت الاسلام فلاحی اظهار کرد: گزارشاتی به صورت شفاهی درباره اتفاقاتی که در گنجنامه اتفاق افتاده، به بنده داده شده است، اما اعلام کرده‌ایم که به صورت کتبی ارائه دهند تا به صورت کارشناسی بررسی شود.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ قضیه‌ای بدون کارشناسی ورود نمی‌کنیم، تصریح کرد: باید گزارش مکتوبی به دیوان محاسبات ارائه دهیم تا موضوع را به صورت کارشناسی بررسی کند و از صحت و سقم موضوع مطلع شویم.

فلاحی با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان یک نهاد مطالبه‌گر در زمینه موضوع جاده کشی در گنجنامه می‌توانند ورود کنند، ادامه داد: گزارشی از طریق افراد متخصص در کارگروه‌ها و حتی رسانه‌ها به دست ما می‌رسد که البته هنوز گزارش مکتوب به دست ما نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه ابزار نظارتی ما دیوان محاسبات است، افزود: وقتی گزارشات به دست ما برسد به نهاد مربوطه ارائه خواهیم داد و صحت و سقم ماجرا به طریق کارشناسی و قانونی بررسی و مشخص می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر اینکه باید در حداقل زمان جلو ضرر را گرفت، بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر تخلفی در بحث تخریب طبیعت و محیط زیست صورت گرفته باشد ولو به عنوان حوزه علمیه هم باشد باید جلویش ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار