احد ظفری با اشاره به اینکه کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی تا ۳۱ خرداد فرصت دارند در سامانه کارا ثبت نام کنند، یادآور شد: تعداد واحد‌های آسیب دیده و میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی استان همدان پس از ثبت واحد‌ها در سامانه کارا مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 06 June 2020
رئیس اداره بحران سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به خسارت کرونا به بخش کشاورزی، گفت: کرونا به ۱۳ رسته کشاورزی استان همدان خسارت وارد کرده است.

به گزارش ایسنا، ظفری اظهار کرد: کشاورزان خسارت دیده از کروناویروس در استان همدان تا ۳۱ خردادماه فرصت دارند در سامانه کارا ثبت نام کنند تا از تسهیلاتی که ستاد کرونا درنظر می‌گیرد، بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کروناویروس به ۱۳ رسته بخش کشاورزی آسیب وارد کرده است، افزود: مراکز تولید گیاهان زینتی، گلخانه‌های تولیدکننده سبزی و صیفی، قارچ خوراکی، مراکز پرورش ماهی و تکثیر ماهی‌های زینتی و قزل‌آلا، واحد‌های پرورش مرغ مادر گوشتی و مرغ گوشتی و واحد‌های پرواربندی مراکز تولید گوشت قرمز از رسته‌های خسارت دیده به شمار می‌رود.

ظفری ادامه داد: واحد‌های تولید شیرخام، پرورش کرم ابریشم، مراکز بهداشتی و درمانی دامپزشکی، واحد‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی و پروژه‌های آب و خاک از دیگر رسته‌هایی هستند که به علت شیوع کرونا دچار خسارت شدند.

وی خاطرنشان کرد: چهار رسته مرغ مادر گوشتی و مرغ گوشتی، پرورش گیاهان زینتی، گلخانه‌های سبزی و صیفی و ماهیان زینتی به عنوان واحد‌های زیان‌ده حساس اعلام شدند که باید در این مرحله در سامانه کارا ثبت نام کنند.

ظفری با اشاره به اینکه کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی تا ۳۱ خرداد فرصت دارند در سامانه کارا ثبت نام کنند، یادآور شد: تعداد واحد‌های آسیب دیده و میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی استان همدان پس از ثبت واحد‌ها در سامانه کارا مشخص خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار