تیمور کرمی‌مقدم از جمع‌آوری ۴۶ میلیون تومان زکات فطریه در شهر ملایر طی سال جاری خبر داد و افزود:این میزان فقط در خود شهر ملایر است و هنوز میزان جمع آوری زکات فطریه در شهر‌های مجاور و روستا‌ها اعلام نشده است.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 05 June 2020
مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان زکات طی سال گذشته در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، کرمی‌مقدم با اشاره به جمع‌آوری زکات در ملایر اظهار کرد: سال گذشته در شهرستان ملایر ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه این میزان زکات شامل زکات پروژه، مستحبی، زکات فطریه و محرومین بوده است گفت: از میزان زکات سال گذشته ۸۱۵ میلیون تومان زکات فطریه و ۲۹۳ میلیون تومان زکات مستحبی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر از سال ۸۸ در استان همدان در بحث زکات رتبه اول را داشته است گفت: سال گذشته نیز شهرستان ملایر رتبه اول را داشت و در دو ماهه اول امسال نیز رتبه برتر را از در استان همدان کسب کردیم.

وی از جمع‌آوری ۴۶ میلیون تومان زکات فطریه در شهر ملایر طی سال جاری خبر داد و افزود:این میزان فقط در خود شهر ملایر است و هنوز میزان جمع آوری زکات فطریه در شهر‌های مجاور و روستا‌ها اعلام نشده است.

کرمی‌مقدم گفت: طی هماهنگی با هیات امنای مساجد در روستا‌ها زکات فطریه جمع‌آوری شده در روستا‌ها بین افراد نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد در همان روستا توزیع و صور جلسه آن به کمیته امداد داده می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۵ میلیون تومان زکات مستحبی نیز در دو ماهه امسال جمع‌آوری شده که امیدواریم با توجه به برداشت محصولات کشاورزی طی ماه‌های آینده شاهد افزایش زکات در شهرستان ملایر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار