ابراهیم نانکلی در خصوص نارضایتی کشاورزان دارنده باغ در مسیر راه سرکان با بیان اینکه کشاورزان باید در نظر داشته باشند ایمنی و جان مردم مهمتر از هر چیزی است بیان کرد: آزادسازی حریم راه به طور حتم به منظور ایمنی و حفظ سلامت و جان مردم است.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 05 June 2020
رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان از اجرای ۸۰ درصدی پروژه آزادسازی حریم راه جاده سرکان خبر داد و گفت: اجرای پروژه آزادسازی حریم راه مسیر تویسرکان به امامزاده ناصر (ع) به طول ۶ کیلو متر را در دستور کار داریم.

به گزارش فارس، نانکلی با اشاره به اجرای پروژه آزادسازی حریم در مسیر‌های مختلف به ویژه مسیر‌هایی با تردد زیاد این شهرستان در سال جاری اظهار کرد: طبق قوانین حریم راه‌ها هر گونه ساخت و ساز، حفاری، درختکاری در حریم قانونی راه ممنوع است و وزارت راه می‌تواند با حکم دادگاه نسبت به قلع و قمع و رفع آثار تجاوز و مواردی این گونه ورود کند.

وی با تاکید براینکه آزادسازی حریم راه‌ها باید بدون هیچ گونه مشکلی انجام شود خاطرنشان کرد: آزادسازی حریم راه ضمن حفظ ایمنی، به توسعه راه و بالطبع کاهش تصادفات نیز کمک می‌کند.

رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان با اشاره به انجام پروژه آزادسازی حریم جاده از میدان عین‌آباد تا شهر سرکان افزود: تقریبا حدود ۸۰ درصد از آزادسازی حریم راه در این مسیر انجام شده و مابقی مسیر هم طی روز‌های آینده انجام خواهیم داد.

وی در خصوص نارضایتی کشاورزان دارنده باغ در مسیر راه سرکان با بیان اینکه کشاورزان باید در نظر داشته باشند ایمنی و جان مردم مهمتر از هر چیزی است بیان کرد: آزادسازی حریم راه به طور حتم به منظور ایمنی و حفظ سلامت و جان مردم است.

نانکلی با تاکید بر اینکه کشاورزان تاکنون با ما همکاری خوبی داشتند، اضافه کرد: آزادسازی حریم راه با بکارگیری نیروی انسانی و ماشین‌آلات راهداری شهرستان در راستای ایجاد بستر‌های ایمنی برای رفاه حال مردم در دست اجراست.

وی در خصوص پل رودخانه ابتدای بلوار مسیر به طرف سرکان که گفته می‌شود در بارش فروردین سال گذشته از کمر شکسته شده گفت: اصل این پل هیچ آسیبی ندیده؛ بلکه پل دستک نداشت که ما به منظور انحراف آب به مجرای اصلی برای پل دستک احداث کردیم.

رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان با بیان اینکه با اجرای پروژه آزادسازی حریم راه مسیر و نقاط کور باز و تصادفات هم کاهش پیدا می‌کند بیان کرد: اجرای پروژه آزادسازی حریم راه در مسیر تویسرکان به امامزاده ناصر (ع) که حدود ۶ کیلومتر است، هم امسال در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه اداره راهداری تویسرکان زیرسازی و ابنیه فنی کل مسیر چهارخطه تویسرکان به جوکار را با به کارگیری ماشین‌آلات انجام داده است افزود: تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان برای آسفالت ۱.۵ کیلومتر باقی مانده از این پروژه هزینه شده و روکش آسفالت آن هم به زودی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار