موسی‌رضا غفاریان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای بیش از ۱۰۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش بوده که ساماندهی این وانت بار‌ها طبق قانون جدید به اتاق اصناف واگذار شده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 02 June 2020
رئیس اتاق اصناف اسدآباد با اشاره به فعالیت ۳۱۰۰ واحد صنفی در شهرستان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فردا -سه شنبه ۱۴ خردادماه- بازار و مغازه‌های اسدآباد تا ظهر تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، غفاریان تعداد اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرستان را ۱۷ اتحادیه برشمرد و یادآور شد: هم اکنون یک واحد بازرسی و یک واحد پلمب به صورت مستقیم وابسته به اتاق اصناف در شهرستان دارای فعالیت است.

غفاریان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای بیش از ۱۰۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش بوده که ساماندهی این وانت بار‌ها طبق قانون جدید به اتاق اصناف واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی وانت بار‌ها پیش از این زیرنظر سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی قرار داشت، افزود: این وانت بار‌ها از امروز به مدت ۲۰ روز فرصت دارند برای تکمیل پرونده و گرفتن مجوز فعالیت به اتاق اصناف مراجعه کنند که در این راستا طبق قانون برای این وانت بار‌ها پروانه کسب پنج ساله سیار صادر می‌شود.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد خاطرنشان کرد: وانت بار‌هایی که پروانه فعالیت از اصناف دریافت نکنند براساس قانون ابلاغی از سهمیه سوخت محروم خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار