روح‌الله زاهدی گفت: از امروز تا اواخر هفته وزش باد همراه با گردوغبار نسبتاً شدید به ویژه در بعدازظهر‌ها برای استان قابل پیش بینی است و در پایان هفته هوا به کیفیت سابق خود بازمی گردد.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 01 June 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استانی همدان اعلام کرد: از امروز تا اواخر هفته وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوغبار برای استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، زاهدی درباره وضعیت دمای استان همدان در هفته جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان امروز صبح خنکی را تجربه کرده پیش بینی می‌شود از فردا دمای صبحگاهی بین ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد افزایش یافته و به ۱۱ درجه برسد، اما دمای هوا در طول روز در حدود ۳۲ درجه خواهد بود و تا پایان هفته ثابت است.

زاهدی افزود: فردا در آسمان استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود، همین امر می‌تواند باعث بارش رگباری در نقاط شمال و شمال شرق استان شود.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با تغییرات دما بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دما در همدان از ۷ تا ۳۱ درجه سانتی گراد متغیر بوده است.

وی در پایان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان رزن با ۵ درجه سانتی گراد خنک‌ترین و شهرستان کبودراهنگ با ۳۳ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار