محسن شایسته با اشاره به اینکه در سال ۹۷ حدود ۲۱۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است، گفت: خوشبختانه در سال گذشته با توجه همکاری بانک‌های عامل شهرستان با جوانان میزان پرداختی افزایش داشته و امیدواریم این مهم در سال جاری تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 31 May 2020
سرپرست ورزش و جوانان تویسرکان از اعطای ۳۲۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج به جوانان تویسرکانی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش مهر، شایسته با اشاره به تسهیلات پرداخت شده ازدواج توسط بانک‌های عامل به زوجین جوان شهرستان تویسرکان، گفت: طی سال گذشته در شهرستان تویسرکان ۳۲۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج به جوانان تویسرکانی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ حدود ۲۱۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است، گفت: خوشبختانه در سال گذشته با توجه همکاری بانک‌های عامل شهرستان با جوانان میزان پرداختی افزایش داشته و امیدواریم این مهم در سال جاری تداوم داشته باشد.

سرپرست ورزش و جوانان تویسرکان گفت: امسال طرح «هر روستا یک سمن» در شهرستان تویسرکان هم‌زمان با سایر نقاط استان اجرا می‌شود که در این زمینه در حال برگزاری جلسات هماهنگی هستیم.

وی افزود: اعتماد به ظرفیت و توانمندی جوانان در دستور کار است و از جوانان مستعد و توانمند تویسرکان در زمینه‌های مختلف دعوت به همکاری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار