استاندار همدان:
سید سعید شاهرخی، استاندار همدان درجلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح کرد: دولت در کنار بخش خصوصی است و از بخش خصوصی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 22 May 2020
مهندس سید سعید شاهرخی، استاندار همدان درجلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح کرد: دولت در کنار بخش خصوصی است و از بخش خصوصی حمایت می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، شاهرخی در بیست‌وهفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ضمن اشاره به اقدامات بخش خصوصی در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، گفت: فداکاری بخش خصوصی در سیلاب مشکلات کرونا قابل تقدیر است.

وی افزود: یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای بخش خصوصی و دولت که فشار اقتصادی زیادی را متحمل شدند، سال ۹۸ بود.

استاندار همدان، گفت: در ایامی که کرونا شیوع گسترده‌ای پیدا کرد و خسارت‌های زیادی نیز به همراه داشت بخش خصوصی هیچ‌وقت دست از فعالیت خود برنداشت.

شاهرخی در ادامه از همکاری‌های خوب و دوطرفه اتاق بازرگانی با بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: همکاری‌ها و پشتیبانی‌های دو طرفه اتاق بازرگانی و بخش خصوصی جای تقدیر دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به در عمل حامی بخش خصوصی باشند.

استاندار همدان ضمن اشاره به برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در دست اقدام در استان، گفت: ۸۶ پروژه با ارزشی بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در استان در حال اجرا است.

بیست‌وهفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان با حضور مهندس شاهرخی استاندار همدان، مهندس زبردست رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی از فعالان بخش خصوصی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

مهم‌ترین موضوعاتی که در دستور کار این شورا قرار گرفت:

قرائت بخشی از آئین‌نامه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و اخذ مصوبات لازم در این خصوص

تصویب تقویم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۹۹

 ارائه گزارش عملکرد مصوبات سال ۹۸

پیشنهادات بخش گردشگری برای دوران پس‌از کرونا و اختصاصا ارائه گزارش مصوبات گردشگری سال ۹۸
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار