علیرضا حسن‌پور با اشاره به اینکه بیشترین تخلف واحد‌ها عدم درج قیمت بوده است گفت: تخلفاتی از قبیل: گرانفروشی، تخلفات بهداشتی و... نیز در گزارش‌ها به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 27 May 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۲۶۸ فقره پرونده تخلف با محکومیت ۵۷۱ میلیون ریالی در طرح ضیافت خبر داد.

به گزارش فارس، حسن‌پور با اشاره به اینکه ۳۸۲ مورد بازرسی توسط تعزیرات حکومتی تاپایان طرح ضیافت در استان انجام شده است اظهار کرد: در این طرح ۲۶۸ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف واحد‌ها عدم درج قیمت بوده است گفت: تخلفاتی از قبیل: گرانفروشی، تخلفات بهداشتی و... نیز در گزارش‌ها به چشم می‌خورد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: در طرح ضیافت تعزیرات حکومتی که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشت، ۳۸۲ واحد مرتبط نظیر قنادی، خوارو بار و. توسط ۱۶۱ اکیپ در سطح استان بازرسی شدند.

وی با باین اینکه در این مدت ۲۶۸ فقره پرونده تخلف با محکومیت ۵۷۱ میلیون ریالی تشکیل شد از پل ارتباطی مردم با تعزیرات حکومتی از طریق شماره تماس ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز تارنمای t۱۳۵.ir خبر داد و خواستار همکاری در برخورد با متخلفان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار