علی نظری گفت: در بازدیدی که صورت گرفت نحوه تامین اعتبار، تکمیل و تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها بررسی و مقرر شد تا پایان سال به بهره‌برداری کامل برسند.
کد خبر: ۸۵۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 26 May 2020
مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس همدان گفت: مدارس حیات طیبه استان همدان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش فارس، نظری از سفر مدیرکل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور و بازدید از مجموعه‌های مدارس حیات طیبه استان خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا ساخت مدرسه «میرسیدعلی»، «ابن سینا» و «شهرک مدنی» به عنوان مدارس حیات طیبه مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: در بازدیدی که صورت گرفت نحوه تامین اعتبار، تکمیل و تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها بررسی و مقرر شد تا پایان سال به بهره‌برداری کامل برسند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل نوسازی مدارس همدان با بیان اینکه مجتمع «میرسید علی» پروژه در دست احداث است که تاکنون ۶ و نیم میلیارد تومان هزینه داشته است افزود: ۳ و نیم میلیارد نیاز دارد تا تکمیل شود.

وی با بیان اینکه مجتمع ابن سینا نیز پروژه در دست احداث است که تاکنون ۶ میلیارد تومان هزینه داشته است خاطرنشان کرد: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است.

نظری بیان کرد: پروژه در دست احداث مجتمع شهرک مدنی نیز تاکنون ۳ میلیارد تومان هزینه داشته و ۷ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد تا تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار