رییس کل دادگستری استان همدان گفت: دستگاه قضایی علاوه بر فضای حقیقی اجازه عرض اندام و قدرت‌نمایی افراد شرور را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ 24 May 2020
رییس کل دادگستری استان همدان گفت: دستگاه قضایی علاوه بر فضای حقیقی اجازه عرض اندام و قدرت‌نمایی افراد شرور را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا؛ محمد رضا عدالتخواه در نشست اعضای شورای قضایی همدان بیان کرد: مجموعه ضابطان از قبیل: نیروی انتظامی و سایر مراجع امنیتی موظف به شناسایی و دستگیری سریع تمامی اشرار فعال در فضای مجازی و حقیقی هستند و باید مرتکبان به ارعاب و قدرت نمایی در فضای مجازی و واقعی را شناسائی و به دادسرا‌ها معرفی کنند.

رییس شورای قضائی استان خطاب به اشرار تصریح کرد: تمامی اراذل و اوباش و مخدوش کنندگان امنیت روانی جامعه با چهره سخت قانون مواجه می‌شوند و قانون اجازه عرض اندام به این طیف از افراد را نمی‌دهد.

عدالتخواه به بیان برخی از اقدام‌های توسعه مدار در ساختار مجوعه‌های قضائی از جمله افزایش شعب حقوقی از ۱۰ به ۱۴ شعبه و افزایش دادگاه‌های تجدیدنظر از ۱۱ به ۱۷ شعبه در ماه‌های اخیر اشاره کرد.

وی کار جهادی در مجموعه‌های قضائی را مستلزم استفاده از نیرو‌های خلاق، جوان و انقلابی دانست و گفت: بیش از ۹۰ تغییر در سمت‌ها و پُست‌های قضائی این استان رخ داده است از جمله تعدادی از روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان تغییر کردند.

رییس کل دادگستری استان همدان درباره ضرورت رفع موانع تولید در استان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت منظم و مستمر از واحد‌های تولیدی و کارخانجات استان به ترتیب اولویت بازدید صورت می‌گیرد.

عدالتخواه افزود: در این بازدید‌ها علاوه بر ارزیابی از وضعیت و مشکلات موجود تدابیر لازم در راستای رفع موانع تولید و تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اتخاذ و اجرا می‌شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار