سیامک مره صدق با اشاره به اینکه هر کسی بر علیه منافع ملی ایران قدم بردارد دشمن همه ایرانیان محسوب می‌شود و همه ما با هم به او حمله خواهیم کرد افزود: ما گوشه گوشه ایران را با هم ساختیم و از گوشه گوشه آن با هم حراست می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 23 May 2020
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد به منافع ملی ما حمله کند یکپارچه جلوی او می‌ایستیم و مهم نیست آن فرد صدام باشد یا پمپئو، ترامپ و نتانیاهو گفت: هر کسی دشمن ایران است دشمن کلیمیان ایران هم هست.‌

به گزارش فارس، مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از مقبره استر و مردخای در همدان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: تعداد زیادی اماکن مقدس مربوط به جامعه ایرانیان کلیمی در کشور ما وجود دارد و همواره این اماکن مورد احترام ملت ایران بوده ونهاد‌های امنیتی و انتظامی برای حراست از این اماکن مقدس کوشش کرده‌اند.

مره صدق با اشاره به اینکه این اتفاق در محوطه مقبره استر و مردخای به واسطه تعدد ساختمان‌ها و تردد‌ها کاملا طبیعی است و می‌تواند بر اثر اتصال سیم برق، انداختن ته سیگار یا هزاران اتفاق باشد افزود: آنچه برای من عجیب است اینکه اتفاقی به این کوچکی چطور باعث می‌شود جرج پمپئو واکنش نشان دهد.

وی اضافه کرد: جرج پمپئو که خود مسئول کشتار تعداد زیادی زنان و کودکان بیگناه است و به راحتی تعداد زیادی از اماکن مذهبی را در عراق نابود کرده و کشتن انسان‌ها را جزء وظایف خود می‌داند، چنین انسانی برای چنین اتفاقی واکنش نشان می‌دهد یک معنی بیشتر ندارد آن هم دشمنی امپریالیزم با منافع ملی ایران است.

نماینده ایرانیان کلیمی با بیان اینکه هر کسی دشمن ایران است دشمن کلیمیان ایران هم هست گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس ایرانیان کلیمی هم در کنار بقیه مردم ایران در دفاع مقدس شرکت کردند و تعداد قابل توجهی تقدیم انقلاب کردند اکنون نیز اگر کسی بخواهد به منافع ملی ما حمله کند یکپارچه جلوی او می‌ایستیم مهم نیست آن فرد صدام، پمپئو، ترامپ یا نتانیاهو باشد.

وی با اشاره به اینکه هر کسی بر علیه منافع ملی ایران قدم بردارد دشمن همه ایرانیان محسوب می‌شود و همه ما با هم به او حمله خواهیم کرد افزود: ما گوشه گوشه ایران را با هم ساختیم و از گوشه گوشه آن با هم حراست می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار