مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن خاطرنشان کرد: طی دو ماهه سال جاری تعداد ۶ مورد جواز تأسیس با پیش بینی اشتغال ۶۶ نفر و با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان صادر شده است.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 23 May 2020
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن با بیان اینکه تعهد ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه برای اداره صمت در سالجاری تعداد ۲۸۹ نفر است، گفت: طی دو ماهه گذشته برای ۷۲ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، محمد سهیلی با بیان اینکه در صورت باز شدن سامانه کارا و ابلاغ دستورالعمل تسهیلات توسعه پایدار روستایی و تسهیلات فراگیر برای متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای واحد‌های موزائیک سازی و قطعات لاستیکی نیز در صورت تأیید امسال تسهیلات کم بهره تعلق خواهد گرفت.

سهیلی خاطرنشان کرد: با وجود متقاضیان ثبت شده در اداره در رسته‌های مشاغل خانگی و پشتیبان‌های سری دوزی، فرش دستباف و سنتی، کیف دوزی و ... به علت وجود کروناویروس تاکنون دستورالعمل تسهیلات ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ و ۹۹ واحد تولیدی که مشکلی داشته باشد و منجر به تعطیلی شود، نداشته ایم، گفت: از طریق پیگیری‌های فرماندار و هماهنگی استاندار و مسئولان استان امسال آزادسازی سوله‌های در تصرف بانک‌ها شهرک صنعتی در دستور کار قرار گرفته و فرآیند آزادسازی سه سوله امکان پذیر شده تا به سرمایه گذاران جدید واگذار شود و مابقی نیز در دست بررسی و اقدام است.

سهیلی به فرآوری محصولات معدنی اشاره کرد و یادآور شد: محصولات معدنی در سه واحد شرکت سیمان هگمتان و شرکت سیمان اسپندار اکباتان و واحد تولیدی آهک فرآوری می‌شود و فرآوری محصولات لبنی شیر نیز در واحد تولیدی بینا رزن انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی به جز واحد‌های در تصرف بانک‌ها سوله خالی وجود ندارد، ادامه داد: واحد تولیدی الوند گستر رزن تولید نمک تنها واحد دارای تجهیزات کامل است که به علت مشکلات و بدهی بانکی تعطیل و قابل احیاء است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن خاطرنشان کرد: طی دو ماهه سال جاری تعداد ۶ مورد جواز تأسیس با پیش بینی اشتغال ۶۶ نفر و با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار