احمدرضا احسانی هدف از اجرای این برنامه را ترویج شادی و نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: پس از انتشار فراخوان همایش، گروه‌های مختلف از هنرمندان استان برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کردند و در نهایت از این میان ۶ گروه برای اجرای زنده در فضای مجازی انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 22 May 2020
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری همایش آنلاین گروه‌نوازی موسیقی با عنوان "آوای سلامت" در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، احسانی اظهار کرد: این همایش موسیقی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این برنامه را ترویج شادی و نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: پس از انتشار فراخوان همایش، گروه‌های مختلف از هنرمندان استان برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کردند و در نهایت از این میان ۶ گروه برای اجرای زنده در فضای مجازی انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تأکید بر اینکه چهار گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی پاپ در روز‌های ۳، ۴ و ۵ خردادماه به اجرای برنامه می‌پردازند، خاطرنشان کرد: در هر شب دو گروه از ساعت ۲۰:۳۰ هر یک به مدت ۳۰ دقیقه برنامه خود را اجرا خواهد کرد.

گفتنی است این برنامه هر شب به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام کمیته فرهنگی ستاد مقابله با کرونا به نشانی hamedan.farhang و صفحه رسمی انجمن موسیقی همدان برای علاقمندان پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار