مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی همدان:
احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی مقرری بگیرانی که در اسفند سال گذشته بیکار شده اند و در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به آدرس https://bimehbikari.mcls.gov.ir ثبت نام نموده اند پیامکی حاوی اطلاعیه لزوم ثبت شماره حساب در سامانه دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 21 May 2020

احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی مقرری بگیرانی که در اسفند سال گذشته بیکار شده اند و در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به آدرس https://bimehbikari.mcls.gov.ir ثبت نام نموده اند پیامکی حاوی اطلاعیه لزوم ثبت شماره حساب در سامانه دریافت می‌کنند. 

به گزارش تابناک همدان؛ وی گفت: براساس این اطلاعیه، متن پیامک به این شرح است: «متقاضی محترم، لطفا به محض دریافت این پیامک با مراجعه به سامانه «ثبت درخواست بیمه بیکاری» و در اسرع وقت (حداکثر ۱۲ ساعت) نسبت به درج شماره حساب بانکی خود در یکی از بانک‌های تعیین شده در سامانه اقدام کنید. بدیهی است مسئولیت اعلام صحت و سقم شماره حساب و انطباق آن با کد ملی بر عهده جنابعالی است.
توصیفیان در خصوص آمار ثبت نام کنندگان مشمول بیمه بیکاری گفت: در مجموع تاکنون ۹۷۰۲ نفر در استان در سامانه درخواست بیمه بیکاری ثبت نام نموده اند که از این تعداد در اسفندماه سال ۱۳۹۸ تعداد ۳۳۲ نفر، در فروردین ماه ۸۲۳۸ نفر و در اردیبهشت ماه تعداد ۱۱۳۲ نفر در سامانه درخواست بیمه بیکاری ثبت نام نموده اند. 

وی در ادامه گفت: تمامی مقرری بگیرانی که در اسفند سال گذشته بیکار شده اند و در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری ثبت نام نموده ند پیامکی حاوی اطلاعیه لزوم ثبت شماره حساب در سامانه دریافت می‌کنند و در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری شرایط برای درج حساب بانکی مهیا شده است لذا اگر برای هریک از این ثبت نام کنندگان پیامک درخواست شماره حساب آمد، آن‌ها تأیید شدگان نهایی هستند که بیمه بیکاری اسفند ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود و شش بانک ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه و سپه اسامی بانک‌هایی است که مقرری بگیران باید در یکی از آن‌ها حساب داشته باشند.

وی افزود: متقاضیانی که در یکی از این شش بانک حساب دارند باید به سایت بیمه بیکاری که امکان ویرایش اطلاعات را دارد مراجعه کنند و شماره حساب را ثبت کنند. اما حتماً باید پیامک شماره حساب برای متقاضیان آمده باشد که در این صورت و ثبت شماره حساب حقوق اسفندماه مشمولین توسط تأمین اجتماعی در هفته آینده واریز خواهد شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: همچنین لیست فروردین ماه ثبت نام شدگان مشمول توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است و فهرست افرادی که تاریخ بیکاری آنان در فروردین ماه سال جاری است نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی احصاء و در آینده‌ای نزدیک برای این افراد نیز پیامکی با مضمون فوق ارسال خواهد شد به گونه‌ای که بعد از پرداخت اسفند ماه، پرداخت فروردین ماه را در دستور کار قرار می‌دهند.
 
 
مشمولین بیمه بیکاری دریافت کننده پیامک شماره حساب خودر را در سامانه ثبت نمایند
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار