رضا ویسی با اشاره به اینکه روابط عمومی از ارکان اساسی موفقیت یک سازمان است گفت: امروزه در سازمان‌ها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 21 May 2020
مسوول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از تمدید شرکت در جشنواره دین و رسانه غرب کشور تا تیرماه خبر داد.

به گزارش فارس، ویسی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور اظهار کرد: مهلت ارسال آثار این جشنواره از میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) آغاز شده و تا میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داشت که تا یکم تیرماه «روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی» تمدید شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان فرصت دارند تا آثار خود در بخش‌های مقاله، تحلیل، گزارش، عکس، فیلم کوتاه، موسیقی و تولیدات چند رسانه‌ای تا این مدت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسوول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: مطالب ارسالی شامل موضوعاتی، چون قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی، ماه محرم، اربعین حسینی، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، گام دوم انقلاب اسلامی، فصل نیایش (مناسبت‌های ملی و مذهبی)، هفته ولایت، دهه کرامت و اعتکاف بود و بخش ویژه‌ای هم با عنوان «گام دوم انقلاب» و «سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» داشت، اما اخیرا موضوع جهاد سلامت و پویش مواسات مومنانه هم به دلیل تقاضای افراد اضافه شده است.

وی با تاکید به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان steh۱۳۶۰@GMAIL.COM و به آیدی IDOHAMEDAN@ در پیام رسانه‌های بله، سروش، ایتا و تلگرام ارسال کنند که آدرس سازمان نیز میدان فلسطین، خیابان خبرنگار (اداره کل تبلیغات اسلامی همدان) است گفت: جشنواره «دین و رسانه» چهارمین سال است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری آن، جریان‌سازی محتوای اخبار در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است.

اعتلای سازمان انقلابی نیازمند شناخت تحولات پیرامون و ارتباط سازنده

ویسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روز‌های اخیر مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: در این مراسم از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به عنوان فعال فضای مجازی و برگزارکننده چهارمین دوره جشنواره دین رسانه منطقه غرب کشور تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی از ارکان اساسی موفقیت یک سازمان است گفت: امروزه در سازمان‌ها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار