مجید درویشی گفت: قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در وضعیت سفید و بازگشایی مساجد برای اقامه نمازجماعت و نیز برپایی نمازجمعه به معنای رفع کرونا نبوده و باید حتماً برای پیشگیری کرونا همچنان موارد پروتکل‌های مدنظر بهداشتی کاملاً رعایت شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 21 May 2020
فرماندار شهرستان اسدآباد از برگزاری اقامه نمازجمعه و جماعت در شهر اسدآباد از هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، درویشی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در وضعیت سفید از نظر ابتلا به کروناویروس، با برگزاری جلسه‌ای در رابطه با برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه مربوطه از هفته جاری براساس پروتکل‌های بهداشتی اجتماعی و فردی پیش بینی شده دانشکده علوم پزشکی نمازجمعه و نیز نمازجماعت مساجد شهرستان اسدآباد بر پا خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در وضعیت سفید و بازگشایی مساجد برای اقامه نمازجماعت و نیز برپایی نمازجمعه به معنای رفع کرونا نبوده و باید حتماً برای پیشگیری کرونا همچنان موارد پروتکل‌های مدنظر بهداشتی کاملاً رعایت شود.

درویشی با اشاره به سفید شدن وضعیت کرونا در اسدآباد بیان کرد: در بحث کروناویروس در حال حاضر وضعیت شهرستان باثبات است که در این راستا همکاری، نقش آفرینی و مشارکت مردمی از نقش مؤثری برخوردار بوده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه کمپین «در خانه می‌مانیم» و پویش «سیزده به در خانه» و تعطیلی خودجوش بازار توسط بازاریان اوج همکاری مردم در بحث کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان بود، تصریح کرد: به طور قطع برای شکست کرونا به تداوم این مشارکت و همکاری مردم هنوز نیاز خواهد بود.

درویشی ضمن قدردانی از همکاری تمامی دستگاه‌ها در کنار مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان با خدمات ارزنده و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران خود به حق در کنترل و پیشگیری و مقابله و غربالگری و بیماریابی در بحث کرونا خوش درخشیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار