فرهاد شبیهی با اشاره به اینکه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم تا بتوانیم نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق را به شهرستان ملایر بیاوریم، اظهار کرد: برخی از پُست‌های برق شهرستان ملایر بازسازی و به روز رسانی شده است.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 21 May 2020
مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان طرح و ‏پروژه در استان همدان در دست اقدام داریم، گفت: ۵۰ درصد بار برق منطقه ‏نسبت به پیک بالا رفته که بسیار ارزشمند است. ‏

به گزارش ایسنا، شبیهی در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان ملایر، افزود: با پیگیری‌های فرماندار ملایر در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه برق که از گذشته دارای مشکلاتی بوده، پیشرفت خوبی داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم تا بتوانیم نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق را به شهرستان ملایر بیاوریم، اظهار کرد: برخی از پُست‌های برق شهرستان ملایر بازسازی و به روز رسانی شده است.

شبیهی ادامه داد: با انجام تمام این فعالیت‌ها در حوزه برق شهرستان بار مصرف در صنعت نزدیک به ۱۰۰ درصد می‌سد که این یک امتیاز ویژه در استان و حتی در کشور برای شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه در سال گذشته و با پیگیری‌های انجام شده حدود ۳۰ میلیارد تومان در حوزه برق شهرستان کار انجام شده است، گفت: پُست جدید برق ملایر با پیگیری‌های انجام شده در حال اتمام است و تجهیزات مورد نیاز هم تهیه شده که می‌تواند مشکلات برق مساکن مهر و برخی مناطق شهر ملایر را به طور کامل مرتفع کند.

قدرت الله ولدی اظهار کرد: با تفاهم نامه‌ای که امضاء شده، مشکل برق در شهرک صنعتی جوکار در آینده‌ای نزدیک به طور کامل رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از درخواست‌هایی که سرمایه گذاران دارند، ایجاد زیرساخت‌های لازم است، تصریح کرد: ما در شهرستان تمام تلاشمان این است که این زیرساخت‌ها مهیا و آماده باشد.

ولدی خاطرنشان کرد: کلنگ شهرک گلخانه‌ای شهرستان به دست استاندار همدان در سال گذشته زده شد و در حال ایجاد زیرساخت‌های مناسب به ویژه برق برای این شهرک هستیم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه با فعالیت‌ها و کار‌های خوبی که در حوزه برق در ملایر انجام شده توانستیم مدت زمان خاموشی برق را به حداقل برسانیم، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان به نفع مردم استفاده کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار