سید علی اشرف حسینی گفت: نوزادان مادران مشکوک به کرونا نیز از نوزادان دیگر جدا هستند و اقدامات ایمنی لازم برای آن‌ها انجام می‌شود و مورد مراقبت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 18 May 2020
مدیر بیمارستان فاطمیه همدان گفت: ICU بیمارستان فاطمیه آماده افتتاح است و در این زمینه با کمک خیرین ۶۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزاش فارس، اشرف حسینی با بیان اینکه بخش ICU بیمارستان فاطمیه همدان آماده افتتاح است اظهار کرد: منتظر تایید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان برای افتتاح این بخش هستیم، چون قبل از راه‌اندازی باید به سازمان‌های بیمه‌گر اطلاع‌رسانی و بعد به ما ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای افتتاح انجام شده و مشکلی وجود ندارد گفت:: دو دستگاه ونتیلاتور، چهار تخت، دو تشک مواج، یک دستگاه ساکشن، یک دستگاه نوار قلب، سیستم مانیتورینگ مرکزی چهارتخته توسط خیرین برای این بخش خریداری شده است.

مدیر بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه با کمک خیرین ۶۲۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی این بخش هزینه شده است افزود: تجهیزات دیگری نیز لازم است و درخواست داریم خیرین در خرید این وسایل نیز ما را یاری کنند.

وی گفت: بیمارستان فاطمیه در حال حاضر از لحاظ بیماران مبتلا به کرونا وضعیتی پایدار دارد و مشکل خاصی برای بستری نیست و موارد مشکوک نیز بستری می‌شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیماری نیست که نیاز به ICU داشته باشد و آمار مبتلایان و موارد مشکوک نیز کاهش یافته است.

وی بیان کرد: نوزادان مادران مشکوک به کرونا نیز از نوزادان دیگر جدا هستند و اقدامات ایمنی لازم برای آن‌ها انجام می‌شود و مورد مراقبت قرار می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار