مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان نیز در پاسخ به سوال ایسنا درباره عدم عرضه بنزین در یکی از جایگاه‌های سوخت اسدآباد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور فروش فرآورده‌های نفتی به شدت کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 18 May 2020
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از توزیع بنزین و نفت‌گاز یورو چهار در این استان خبر داد و گفت: با آغاز توزیع بنزین یورو ۴ و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز یورو ۴ در استان همدان، مردم و محیط زیست بهتر از گذشته نفس خواهند کشید.

به گزارش ایسنا، امین روستایی اظهار کرد: استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهر‌ها و موقعیت جغرافیایی‌اش، به عنوان متصل‌کننده استان‌های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور همواره توجه و حساسیت مسئولان را به خود معطوف داشته است.

وی افزود: از آنجایی که شهر‌های بزرگ این استان نسبت به دیگر کلان شهر‌های کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردار است، همه دست اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست محیطی مسئول می‌دانند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوئیل به طور کامل از نوع یورو ۴ برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری آغاز شده، ادامه داد: علاوه بر این جامعه مصرف کننده، اکنون در مجموع ۹ باب جایگاه دارای زیرساخت لازم برای دریافت و ذخیره سازی، این فرآورده نفتی را به دیگر مصرف‌کنندگان بخش حمل‌و نقل عرضه می‌کنند.

روستایی با بیان اینکه تعداد جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز یورو ۴ در استان کردستان پنج و استان کرمانشاه چهار باب است، تصریح کرد: منطقه همدان با ۹ مرکز عرضه این فرآورده ارزشمند در صدر بوده که این مهم بی شک ناشی از تلاش مسئولان و کارکنان منطقه است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: با کار مداوم و شبانه‌روزی پرسنل خدوم منطقه از اسفندماه سال گذشته تمهید زیرساخت‌های لازم برای توسعه ذخیره‌سازی استراتژیک بنزین در انبار‌های نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر آغاز و ظرفیت بی سابقه‌ای معادل احداث یک انبار نفت متوسط جدید در تأسیسات موجود فراهم آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، روستایی خاطرنشان کرد: دستاورد حصول این سطح مطلوب از ذخیره‌سازی بنزین، امکان تأمین و توزیع بنزین با کیفیت‌تر و با استاندارد یورو ۴ را برای شهروندان این استان میسر کرد.

در ادامه مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان نیز در پاسخ به سوال ایسنا درباره عدم عرضه بنزین در یکی از جایگاه‌های سوخت اسدآباد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور فروش فرآورده‌های نفتی به شدت کاهش یافته است.

احمد شیرانی اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد شش تا هفت جایگاه عرضه سوخت وجود دارد که با توجه به بافت جمعیتی اکثراً با مشکل فروش پایین مواجه هستند بنابراین عدم عرضه غیرعقلایی و غیرممکن است و شاید در زمان تحویل شیفت این اتفاق افتاده باشد.

وی با تأکید بر اینکه ذخیره‌سازی بنزین به شدت انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر بنزین اضافی در استان وجود دارد و هر جایگاهی به دنبال فروش فرآورده‌های نفتی است و اینکه جایگاهی سوخت عرضه نکند، عقلایی نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در پایان گفت: در استان همدان ۹۷ باب جایگاه عرضه سوخت وجود دارد که ۲۶ جایگاه فقط سوخت گاز عرضه می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار